image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Num3re- Rachel Ward


"Ce faci cand iti dai seama ca intr-o oarecare masura te joci cu soarta celorlalti fara sa vrei?"

Acum cateva zile ma aflam intr-un anticariat si incercam sa gasesc o carte destul de neinteresanta pentru un eseu ( vine scoala...) si in incercarea mea de a o gasi amd escoperit un raft plin cu bunatati printre care si Num3re a lui R. Ward carte pe care o voiam de ceva timp. Si la fel cum am gasit-o am si terminat-o, intr-o goana nebuna de a afla sfarsitul.

Sincer in momentul cand am citit descrierea cartii ma asteptam la cu totul altceva, la o carte nu atat de adaptata timpurilor noastre, la ceva putin mai diferit. Si a fost diferit, insa nu in sensul in care ma asteptam.
Cartea te prinde de la primul cuvant si nu-ti da drumul nici dupa ce ai pus-o inapoi pe raft.
Chiar daca la inceput mi se parea ca actiunea se petrece pe repede-inainte am descoperit ca aceasta carte nu are ca scop final actiunea, ci ceea ce este in spatele ei, oameni normali ce fac totul pentru supravietuire. Pana si povestea de dragoste care se naste intre Jam si prietenul ei fugar este prezentata intr-o forma tipica zilelor noastre.

Intr-o lume in care Jam se trezeste singura, la 15 ani, cu o multime de probleme pe cap ce se mai poate intampla? Dar se pare ca soarta are o alta idee pentru personajul nostru si pentru urmasii ei. Povestea este destul de previzibila datorita numerelor pe care Jam le vede inca de la 6 ani si care au facut-o sa nu doreasca o apropiere fata de cei din jur, insa chiar si cu tot previzibilul din lume, finalul este unul care lasa rani adanci in  propria persoana, pentru ca nu este unul mascat, ci unul care intruchipeaza adevarurile realitatii asa cum sunt ele.

Recomand cartea fiind una usor de citit dar si cu o poveste superba, poveste ce poate prinde pe oricine e interesat sa vada dincolo de aparente.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Eu acuma citesc cartea asta:> Mai am vreo 50 de pagini si o termin. Si ai dreptate. Cartea este destul de previzibila, dar imi place ce-am citit pana acum:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai putea spune din ce anticariat ți-ai luat-o? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei Nya, e vorba de un anticariat din Buzau

      Ștergere