Recenzie: Mihaela Radulescu- intreaba-ma orice

De ce ne spun atat de frumos cat de mult ne iubesc, chiar si atunci cand inca  mai au parfumul alteia pe piele?

Ca de obicei libraria online  Libris mi-a fost un "complice" numai bine si mi-a trimis pentru recenzie cartea Mihaelei Radulescu- intreaba-ma orice. Pentru a comanda aceasta carte dar si pentru a cauta printre sute de carti in romana si engleza eu spun sa dati click aici

Toti dintre voi care doriti o lectura usoara, care sa se muleze pe propria personalitate  si care totusi sa nu aiba un final cu " si au trait fericiti.." puteti incerca cartea Intreaba-ma orice, carte care pe mine una m-a surprins intr-un mod placut; cunosteam stilul autoarei insa nu ma asteptam ca una dintre cartile ei sa ma atraga atat de mult prin simplitatea cu care este legata.

In fapt, Intreaba-ma orice cuprinde articole scrise de Mihaela Radulescu pe parcursul ultimilor ani in reviste si ziare bine cunoscute din Romania. un plus il are faptul ca autoare adreseaza la fiecare sfarsit de capitol un set de intrebari care il lasa pe cititor sa-si dea cele mai sincere raspunsuri. In plus, desenele ce insotesc articolele ii atribuie cartii un aspect cu totul si cu totul deosebit.
   Intreaba-ma orice nu este nimic altceva decat o insiruire de cuvinte si fraze ale caror intelesuri pot misca pe oricine deoarece fiecare dintre noi s-a aflat intr-o anumita masura in povestile pe care Mihaela Radulescu doreste sa le insiruie. Este imposibil sa doresti sa lasi cartea din mana datorita faptului ca usurinta cu care poate fi devorata reprezinta un bonus pe care cred ca fiecare dintre noi il atribuie sau nu unei carti in momentul citirii ei.

Unul dintre lucrurile care m-a atras la aceasta carte as putea spune ca sunt anumite fragmente ce mi-au ramas intiparite pe retina si care cred ca pot pune semne de intrebare fiecaruia dintre noi.

"Oare, ca sa lasi ceva in urma ta, trebuie sa fii tu insuti plin de urme, de rani si traume care sa-ti fie calauza?"

In curand voi face un post cu raspunsuri la intrebarile Mihaelei Radulescu, un fel de tag care sper sa fie bine vazut de toti cei care ma citesc.