image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Reamenajari


Am inceput sa-mi redecorez casuta dupa bunul meu plac ca atunci cand intru in ea sa-mi simt prezenta in fiecare coltisor oricat de ferit de ochii lumii ar fi el. Ai fi mandru sa intrii aici si sa ma vezi transpusa in imagini si lumanarele parfumate crem sau rosii. Cat timp a trecut de cand talpile tale nu au mai fost gadilate de covorul ce-ncepe sa-si piarda din culoare?
 Nu te-am mai vazut de doua sau trei batai de inimi, dar cine mai tine cont cand in jur pluteste o armonie atat de perfecta incat pare moarta?

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Frumoasa camera ! de postare nu mai zic..

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa camera:) Si postarea la fel<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Offf... ma gandesc cu groaza ca trebuie sa schimbam si noi decorul pe aici prin televiziune...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb ai scris ! <3 si imi place tare mult noul aspect al blogului. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos tare noul aspect.
    Spor la scris:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai scris foarte frumos:x
    Imi place si cum ai facut blogul :x

    RăspundețiȘtergere
  7. oare să fi trecut atât de mult timp?

    RăspundețiȘtergere