image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Oameni ce au stins deja lumina


De la etajul patru se vad niste luminite destul de puternice ce-mi fac ochii sa arda. La fel si de la trei si de la doi, parteru e cam intunecat ce-i drept si mai sus de patru nu se vede nimic.Doar luna care e plina si pare stampilata apasat pe cer.

A inceput un nou an si eu sunt stupida cand incep ceva. Sunt stupida pentru ca nu stiu unde am ajuns, cum sa incep si cum se va termina.365 de zile in care trebuie sa ma autoeduc iarasi. Si totusi  niciodata nu am inteles de ce mai sus de patru nu se vede niciodata vreo luminita. Poate acolo e limita sau poate cine stie... poate acei oameni care sunt mult mai aproape de cer decat noi, s-au dus deja la culcare.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Un an nou fericit! Nu incepe iar sa te autoeduci, continua de unde ai ramas. :) Luminile se sting si se aprind,nu-ti fa griji, a ta sa nu se stinga. In rest e ok. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu stiu ce as putea sa spun. As vrea sa pot sti de ce la etajul patru nu sunt luminite dar nu am idee.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu "stau" la parter... si merg la culcare prima. mi-am stins de mult timp lumina si chiar nu stiu ce ar mai putea sa o aprinda :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In cele 365 de zile trebuie sa continui ceea ce ai inceput nu sa repeti. Tu esti minunata :* Pupici :*

    RăspundețiȘtergere