image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La multi ani, Monn


Postarea asta este scrisa cu mult inainte de ora 12 fix dar acum am gasit putin timp liber in care mi-am dat seama ca damn a mai trecut un an de la ziua ta si uita-te cum faci 17.
NU o sa uit in veci ziua in care am iesit cu rolele si abia daca stiam una despre cealalta si sincera sa fiu, in perioada aia nu credeam ca o sa-mi devii o prietena atat de buna, credeam ca totul se va rezuma la o iesire stupida si atat.
Dar uite ca nu prea a fost asa si am tot iesit cu toate ca "standardele" scolii 12 erau rupte de noi:)) si sunt sigura ca aici stii la ce ma refer. Nu o sa ma apuc sa spun toate chestiile prin care am trecut impreuna pentru ca astea vor ramane doar ale noastre, toate momentele in care ne confesam sau in care radeam pana la lacrimi de propriile noastre tampenii.

Am trecut prin multe si m-ai ajutat de fiecare data, ai fost acolo in ziua aia in care cazusem grav in indragosteala si ai ramas acolo si dupa, cand mancam cate 2 ciocolati pe zi.
Iti multumesc pentru ca de multe ori m-ai ridicat cand eram jos si nu m-ai judecat ci mi-ai explicat ce merita si ce nu. Si cu toate ca nu ti-am zis-o de multe ori dar ai avut dreptate in majoritatea cazurilor.

Suntem personalitati diferite si de multe ori(mai mereu) gusturile noastre in materie de orice nu se asemana si aici apare vesnica intrebare " Doamne da noi cum de suntem prietene?", intrebare pe care ti-ai pus-o si vineri cand vorbeam la telefon. Nu stiu si nici nu ma voi apuca sa caut raspunsuri la intrebari ce nu-si au rostul.
Tu-mi esti cea mai veche prietena, cea care stie cam tot ce s-a intamplat cu mine in ultimii cinci ani si cea pe care nu as lasa-o vreodata la greu din simplul fapt ca te cunosc prea bine si stiu cu adevarat ce fel de persoana esti.

Poate ca postarea asta nu e cea mai lunga si poate nu contine tot ceea ce s-a intamplat in perioada in care mi-ai fost aproape, dar tu stii ca pentru mine esti una dintre persoanele importante pe care nu o sa o las niciodata singura la greu.

Azi e ziua ta, Monn si nu stiu daca voi fi prima care iti va spune vesnicul 'la multi ani' dar nici nu conteaza pentru ca tu stii ca urarile sunt doar vorbe si atat. Sa fii sanatoasa, iubita de cei din jur si sa ramai asa cum esti acum, pentru ca stii ca uneori e nevoie sa nu le arati tuturor cum esti cu adevarat.
Sper sa prind cat mai multe aniversari ale tale si sa-mi mai aduci bomboane pe care eu sa le mananc si tu sa-mi povestesti intre timp despre toate belelele in care am intrat vreodata.
La multi ani, Monica! Si stii "ai saptispe, zambeste!"

P.S. pentru numele lui Dumnezeu, trebuie sa facem o poza impreuna!

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. La multi ani,Monica!!!:***

    RăspundețiȘtergere
  2. Heiiii ! Ce frumos , la multi ani , sa-ti traiasca prietena si sa va bucurati una de alta intotdeauna ! Sper sa aveti acceasi prietenie deosebita .
    Numai bine ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Să-ȚI TRĂIASCĂ PRIETENA ȘI AI GRIJĂ DE EA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ii urez si eu multa sanatate,fericire, bucurii si un calduros LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere