image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Intr-un viitor ce nu mai vine


Tu te-ai intors abia peste 15 ani cand batranetea pusese stapanire pe sentimente si defectele erau atat de multe incat faceau parte din rutina noastra zilnica.Tu ai venit cand tineretea nu ni se mai citea pe chip, intr-un moment in care totul parea ca merge bine, cand muream incet si nu simteam durerea.

Tu te-ai intors asa cum ai venit si prima data, fara sa dai vre-un semn, fara sa anunti, fara sa-ti explici sentimentele, ai venit si ai vrut sa reiei totul de acolo de unde ramasese. Dar totul trecuse, dupa 15 ani trasaturile fetei ti se schimbasera, doar ochii mai erau aceeasi, la fel de goi ca atunci cand te-am vazut ultima data. Cand tu te-ai decis sa revii toate erau asezate la locul lor iar oamenii isi vedeau de zilele lor agitate. Nu mai locuiam in aceeasi camera plina de amintiri iar peretii erau acum goli, reusisem sa scot mirosul tau din asternuturi. Toate aveau un nou rost si o incarcatura emotionala egala cu zero pentru ca sentimentele ajunsesera sa fie considerate de mine arma celor slabi.

Tu te-ai intors cand  nu mai era nevoie de tine pentru ca timpul reusise insfarsit sa le rezolve pe toate. Dar tu nu din cauza asta te-ai intors. Nu pentru a-ti cere iertare sau pentru a te interesa de binele sau raul pe care l-ai provocat si de urmarile acestuia. Tu te-ai intors pentru a-ti da seama daca inca mai simti ceva. Nu am asteptat raspunsul, era si asa destul cat asteptasem.

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Se spune că dacă iubești cu adevărat niciodată nu este prea târziu, iar timpul este nemuritor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa este, dar iubirea poate fi confuza de cele mai multe ori si eu incerc sa-mi explic faptul ca, cu toate ca iubesti o persoana e posibil ca acea persoana sa nu simta acelasi lucru doar sa-si impuna acele sentimente.

      Ștergere
  2. Poate el s-a intors sa ravaseasca trecutul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate, dar trecutul e mai bine sa ramana trecut, nu crezi?

      Ștergere
  3. Eu cred ca e mai usor ca totul sa ramana exact acolo unde este, iar eu pot sa-mi dau seama daca iubesc pe cineva de abia dupa ce dispare, altfel este posibil sa fi avut niste sentimente autoimpuse.
    Imi place mult Dudus :) Vezi lucrurile intr-un alt fel si nu te sfiesti sa o recunosti.

    RăspundețiȘtergere