image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Do.


M-am indragostit de lume si de colile de hartie ce-mi imbraca covorul in fiecare zi. Am aruncat cu cuvinte in fiecare coltisor al inimii si astfel atriul drept a devenit din ce in ce mai neincapator. Cu cerneala albastra am nuantat cateva litere care mereu mi-au parut plictisitoare-fara vreun sens in fraze- si am aruncat foi scrise in noptile in care nu exista niciun om pe care celulele mele sa-l iubeasca.

M-am indragostit de idei create in nopti nedormite, cand luna plina aparea pe cer ca un blestem adus pielii ce parea ca se strangea pe trup. In serile acelea ceream indurare de la icoane ce au vazut pacatul si de la astrii pentru a putea inchide pleoapele si pentru a ma trezi intr-o casa contruita din piatra solida, fara geamuri. In camerele noii mele case soarele nu ar fi intrat, s-ar fi auzit muzica din fiecare perete si as fi fost obligata sa insir randuri pana la dementa.

M-am indragostit de oricine ce a reusit sa ma schimbe intr-un fel sau altul si m-am adancit in nebunie pentru a putea iubi acea persoana cu fiecare por. in diminetile acelea de sentimente amestecate ma trezeam frumoasa si zambeam la deschiderea geamului, aerul rece mi se arunca prin par si simteam fiori pe obraji ca atunci cand o pisica ti se gudura de glezne.

Atunci nu stiam ca iubirea se vinde la un leu cincizeci in anticariatul de la colt.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: