image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

"A iubi" la trecut


Am lasat cateva zile sa treaca fara sa  te sun si sa-ti amintesc ca doare. Au trecut aceeasi oameni tristi si monotoni pe strazi, eu mereu mergand parca impotriva lor si oprindu-ma la cate un semafor care nu-si mai schimba culoarea din acel rosu ce arde ochii. Traversam strazi si ma asezam pe banci din locuri pustiite de viata. Asteptam. Ce? Nu stiu.

Am lasat cateva luni sa treaca fara sa te sun sa-ti amintesc ca inca iti mai am numarul in agenda printre alte cateva numere noi. Cat timp te-am avut langa mine lista celor care ma sunau sa-mi ureze "la multi ani" era atat de mica: acum adaugandu-se cateva persoane fara de importanta, dar care totusi si-au amintit cand e ziua mea si cand am nevoie de oameni imprejuru-mi.
Am lasat cativa ani sa treaca fara sa-ti spun ca te iubesc prin toti porii dar ai citit-o de fiecare data cand ma vedeai stand pe langa o balustrada si incercand sa-ti evit privirea ce taie in carne vie. Nu te-am cautat decat in zile importante ale vietii noastre, in care nu am vrut sa las oportunitatile sa  treaca pe langa mine.

Mergeam pe strazi pline de oameni in timp ce buzunarul de la geaca mi s-a rupt si au inceput sa cada de acolo toate cuvintele ce-ti erau destinate. Nu m-am oprit sa le adun pentru ca initial nu am vazut ca ele dispar, dar cand am ajuns la capatul drumului ele se evaporasera. Lipite strans de captuseala mai stateau doar cateva franturi, bucatele de  noi ce nici acum nu se pot dezlipi de tesatura fina.
Voi continua sa merg in atatea plimbari incat intr-una din ele, franturile sa se piarda si ele pe drum iar eu sa te intalnesc la un semafor ce se va face instantaneu verde cand pasii-mi vor ajunge langa tine.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Um..Foarte frumos , parca e ceva dezlipit dintr-o carte cu povesti .. Iubirea e nemuritoare . <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteapta o leapsa si un premiu la mine pe blog! >:D<
    http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2013/01/leapsa-blog-of-year-2012.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-ai cautat decat in zile importante, dar ai cautat motive si oportunitati de a te intalni cu el :)

    RăspundețiȘtergere