image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Tragem linie si numaram amintirile


Nu stiu cum as putea explica ceea ce s-a intamplat anul asta, pentru ca a fost unul al naibii de complex, care  m-a ajutat sa inteleg ca nimic nu era asa cum credeam eu ca este. Nu stiu daca sa spun daca a fost un an bun sau nu, pentru ca anul asta a furat multe: sentimente, prietenii, momente. Dar a adus o altfel de gandire, cateva amintiri frumoase, nervi intinsi la maxim, o noua varsta, noi responsabilitati, un fel de o noua eu.
Anul asta nu a insemnat altceva decat o schimbare pe care am asteptat-o ceva timp, o palma peste fata care mi-a aratat ce pot face naivitatea si copilarismele. Anul asta nu a facut altceva decat sa ma schimbe,sa-mi arate ca nu tot ce zboara se si mananca, ca oamenii sunt de o prefacatorie crunta si ca daca vrei sa rezisti trebuie sa te integrezi printre ei, sa incepi sa dai rateuri in ceea ce credeai tu ca e bine, pentru ca sa fim sinceri: domina sau vei fi dominat, a doua varianta nu mai exista pentru mine.

La sfarsitul lui 2012 nu mai este ca in anii precedenti. Nu sunt suparata pe nimeni, nici macar pe cei care au promis ca vor fi aici si au plecat cine stie pe unde. Acum, cand toata lumea trage linie eu spun ca anul asta a fost unul prost dar care nu a facut altceva decat sa-mi arate ca exista cateva portite prin care trebuie sa trec pentru a scapa de trecut.

Ce-mi doresc de la 2013? Sa raman cu aceeasi atitudine fata de oameni, de mine si de tot ce ma inconjoara. Sa citesc in dementa  si sa nu-mi uit blogul, asa cum si anul asta m-am tinut de promisiunea asta. Sa ma axez pe tot ce inseamna pentru mine viitor si sa iau CAE-ul cu brio. Pentru noul an vreau iarasi clipe frumoase si oameni frumosi in juru-mi, vreau sa nu ma mai dau batuta asa usor si sa continui toata munca pe care am inceput-o anul acesta.

Draga 2013, nu-mi doresc sa fii special, ci sa ma faci pe mine sa ma simt asa.

Share this:

CONVERSATION

10 vise sparte:

  1. Foarte frumoase gânduri. Să ai parte de Un An Nou plin de împliniri, bucurii și tot ce-ți dorești!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici pentru mine anul ăsta nu a fost prea bun, dar mă bucur că în curând va trece...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca noul an sa fie unul exact asa cum ti-ai dori!

      Ștergere
  3. Ai incheiat atat de perfect . Da..important e sa invatam ceva din fiecare zi si la final sa tragem linia si sa vedem ce am invatat . Ei bine , sper ca cerul sa te asculte si sa ni se implineasca tuturor dorintele de 2013 . Avem nevoie de rabdare si de incredere in noi , dar cel mai mult avem nevoie de Dumnezeu !
    An nou frumos !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca pentru toti, anul asta a fost diferit. Si pentru mine a fost diferit, pentru ca in acest an, mi-am dat seama cine sunt eu si cum sunt eu cu adevarat. Pana in acest an am incercat sa fiu cineva care nu sunt cu adevarat, dar am invatat sa ma accept asa cum sunt si pentru asta sunt bucuroasa.:D

    Sa ai un an nou fericit si plin de bucurii scumpa>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc un an nou plin de impliniri,sanatate,bucurii si multa iubire. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere