image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Monolog


Stam pentru prima data fata in fata. Intr-o camera a carei pereti se pierd; albul ne inconjoara. Doar doua scaune negre ce rup tacerea sumbra, singurul accent de creion de care se loveste respiratia noastra greoaie.
Eu pe unul dintre scaune, cu fata aplecata putin catre dreapta iar tu in picioare in fata mea, urmarindu-ma cu privirea. Acum imi poti spune tot ce ai urat vreodata la mine, tot ce nu ai iubit. Tot ce te-a deranjat, tot ce te-a facut sa pleci si tot ce ai incercat sa schimbi si nu ai reusit.

Eu, ma voi uita la tine si voi astepta sa termini. Stiu ca ai multe de spus, stiu ca nu vom avea niciodata destul timp si poate ca o sa ai nevoie de inca o intalnire ca asta ca sa-mi poti explica mai bine lucruri pe care fiecare dintre noi vrea sa le afle din ce in ce mai tare. Dar nu o sa mai existe inca o ocazie ca asta. Ne vom vedea pentru prima data clar, limpede si fara pic de ura in ochi. Eu imi voi misca mana prin par iar tu-ti vei trage cel de-al doilea scaun si te vei tolani pe el asa cum faceai mereu: ma vei privi in continuare. Ochii mi se vor misca in stanga si in dreapta si voi incerca sa te gasesc: nu vei fi acolo, tu niciodata nu ai fost acolo oricat de mult am incercat eu sa te caut. Nu te chinui sa spui totul dintr-o data  pentru ca e mult prea mult.

 M-ai urat atunci cand ti-am spus prima data "te iubesc"? Nu. Dar mai urar atunci cand te tineam de mana? Sau atunci cand te luam in brate sau cand erai bolnav si-ti tineam de cald?Atunci m-ai urat? Ei bine daca ai facut-o, asta e.

Ne vom intalni atunci pentru prima data dupa mult timp, nu ne vom spune ca ne iubim si nu vor mai exista sentimente intre noi pentru ca nimic nu a fost adevarat. Tu vei tine in mana o bratara facuta de o ea iar eu amintirea unui el care nu a aparut inca. Voi inclina putin capul si voi lasa cateva suvite sa-mi mangaie obrazul iar tu iti vei musca buza, pana la sange, de ce? Pentru ca obrazul ala obisnuia sa fie atins doar de tine, acum nu-l mai atinge nimeni.

Ne vom intalni si vei incepe sa-mi spui ca tot ce a fost intre noi a fost o joaca, ca am fost doar doi copii tonti care  au vrut sa inteleaga ce e aia iubire, si o sa zambesti  pentru ca te voi intrerupe exact asa cum fac de obicei iar apoi ma voi retrage, iarasi, exact asa cum fac de obicei. Nu m-am schimbat prea mult, nu? Am ramas la fel, poate doar sentimentele mele sunt prea rasfirate pentru a le mai auzi tu si poate ca... nu, am ramas la fel, la fel cum ma cunosteai tu, m-am schimbat pentru altii si pentru tine implicit. Dar sunt la fel.
Iti aduci aminte de mine cum eram inainte? Cum te iubeam si cum alergam spre tine? Sau cum plangeam cand faceam cate o prostie, iti amintesti? Ti-aduci aminte cat te-ai rugat de mine sa fac anumite lucruri pe care apoi am ajuns sa le iubesc? Nu-ti amintesti, sunt mult prea greu de tinut minte si ai ales sa ma uiti pe drum.

O sa ne vedem atunci pentru prima data, o sa-ti zambesc, dar va fi un zambet de forma; pentru tine nu am mai gasit zambete din ziua in care ai plecat. Ma vei saruta pe frunte, defapt asta e doar imaginatia mea, noi ne vom uita unul la altul si vom incerca sa intelegem  ce e cu noi, vom incerca sa pricepem o data pentru totdeauna ce s-a intamplat intre noi, si stii  care e problema: ca nu ne vom da seama. Tu vei spune ca a fost o gerseala iar eu voi incredinta ca ne-a luat valul.Vei minti cu atata inversunare si vei striga sus si tare ca nu ne-am iubit, dar te voi crede, am ajuns si eu la aceeasi concluzie dupa atatia ani. Plus ca nu a fost nimic.Te vei gandi ca o sa ma doara dar sincer nu se va intampla asta pentru ca atunci va fi prima data cand te voi vedea cu adevarat, cand voi da la o parte cortina ochilor tai, cand iti voi sfasia pielea pentru prima data asa cum ai facut tu cu a mea de mult prea multe ori si cand iti voi spune in fata ca nu te mai iubesc. Atunci va fi pirma data cand voi incerca sa nu simt nimic, prima data cand vom sta fata in fata si cuvintele nu vor mai fi dulci sau pline de subintelesuri.

Ne vom aseza fata in fata si vom incerca sa vorbim, sa discutam: lucru pe care nu l-am mai facut de mult. Ne vom uita unu la altul si ne  vom intelge doar din priviri. Voi adopta o atitudine defensiva, nu voi vrea sa ma cunosti, m-ai cunoscut destul. Nu voi vrea sa mai imi spui pe nume, pentru ca o data imi placea numele meu doar datorita tie.

Ne vom vedea atunci pentru prima si ultima data intr-o viata de om. Vom alerga unul spre altul? Nu. Ne vom impreuna mainile? Nu. Pur si simplu vom incerca sa ne vedem ca pe niste simpli oameni, ne vom ridica de pe scaune, imi voi potrivi gulerul de la camasa si tu-ti vei aranja putin tricoul care oricum niciodata nu era aranjat. O sa ma ridic de pe scaun si aceea va fi ultima data cand te voi vedea; cateva zile nu voi da ochii cu nimeni, iar apoi imi voi retusa machiajul si voi iesi pe strada. Dupa cateva luni ma vei vedea cu un nou el de mana si atat. Nu o sa ma mai ascund de tine, nu o sa-ti mai caut privirea.
Dupa cateva luni voi uita de intalnirea noastra din camera aceea alba fara contururi ale peretilor doar cu doua scaune, singurele care vor sti ca a durut sa te cunosc... si inca doare.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. La inceput ai zis ,,doua scaune negre" dar in poza sunt rosii :)) Glumesc :D
    Putin lunga compunerea dar a fost minunata.Ma bucur ca am citit-o pe toata. A meritat :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza era perfecta pentru compozitie..si da stiu ca sunt rosii.. insa pentru fiecare acele doua scaune iau o alta culaore si forma..

      Ștergere
  2. Prea trist ..mi-e frica sa nu mi se intample si mie asa.. :(
    Chiar daca e lunga, am citit-o pe toata, m-a captivat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentul in care iti dai seama ca poti trece peste, nu e trist :*

      Ștergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=U5ddDfl7GEs

    If you know what I mean :D
    )

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow. Tare :) Chiar place. Imaginatie bogata!

    RăspundețiȘtergere