image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Garsoniera din centru


Mi-am uitat tusul si cartea preferata intr-o garsoniera din centru in timp ce ma grabeam sa platesc chiria pe care o aveam restanta intre noi. In graba aceea nebuna aproape ca am uitat si chitanta pe care scria "nu mai tarziu de finele lunii" dar se pare ca am intarziat mai mult de 360 de zile. Nu am mai pus pasi intre noi si se pare ca datorita obisnuintei mi-am canalizat toata iubirea intre cei patru pereti alb-galbui ai garsonierei cu vedere spre luminitele de Craciun.

De dimineata mi-am uitat tusul si cartea in garsoniera din centru. Ma grabeam sa achit chiria dintre noi, nu o mai platisem de mult. Dar se pare ca nu a fost o zi prea buna pentru a uita de datorii. Mi s-a facut mila de cartea aruncata pe podea, ce adapostea o pila neagra intre coprti, in loc de semn de carte. Mi-a fost mila de ele asa cum tie nu ti-a fost niciodata de mine si m-am intors dupa ele. Catre inima ta nu mai fac pasi, iarna asta mi-o petrec intre patru pereti abia varuiti. Ne intalnim in momentul in care voi simti nevoia de a ma cuibarii intre noi.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Cum sa nu iubesc eu acest blog cand citesc o astfel de capodopera?!? Cum? Sa stii ca mi-am notat-o si eu intr-o agenda pt ca mi-a placut tare mult :x

    RăspundețiȘtergere
  2. " Catre inima ta nu mai fac pasi, iarna asta mi-o petrec intre patru pereti abia varuiti. Ne intalnim in momentul in care voi simti nevoia de a ma cuibarii intre noi."
    Genial .. ca deobicei . <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Cititnd textul de mai sus mi-am adus aminte de o replica faina de-a unei prietene despre iubitul ei.
    Ceva de genul:
    ,,Tu esti chiriasul inimii mele,mereu in urma cu chiria dar imposibil de evacuat".

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos scris! o poveste siropoasa numai buna de Craciun :)

    RăspundețiȘtergere