image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De ieri optişpe


Am terminat de asezat majoritatea cadourilor in suflet, in rafturi si sertare. Zilele astea mi-am propus sa zambesc de 18 ori. Si ghici ce, am zambit de 18 ieri doar ieri...
Daca cineva mi-ar fi spus la inceputul zilei de ieri ca voi simti iubire prin toti porii nu as fi crezut. Va multumesc tuturor pentru ca mi-ati oferit o zi de 18 ani de neuitat, pentru ca ati fost acolo si mi-ati acceptat toate tampeniile si pentru ca nu m-ati lasat singura.

Maria si Monn- multumesc pentru ca mereu mi-ati fost aproape, pentru palmele date si rasul interminabil. Voua nu pot sa va adresez cuvinte si stiti asta, pentru ca-s al naibii de multe, dar multumesc pentru melodiile de la 11.45

Ioana si Florin- voua va multumesc in principal pentru ca ziua mea a inceput al naibii de bine datorita voua.. Pentru ca nimeni nu a facut pentru mine ce a-ti facut voi doi ieri, pentru ca mi-ati indulcit ziua la propriu si pentru ca de acum voi stii in ce stadiu al "stresului" sunt in fiecare zi.

Dragii mei colegi, nu va dau nume pentru ca va stiti foarte bine cei care m-ati luat in brate si mi-ati spus gandurile voastre sincere, care v-ati pus alarme pentru ziua mea si care mi-ati cantat anumite melodii specifice. Stiti ca voi sunteti speciali pentru mine si ca oricat de multe as scrie despre voi tot nu vor fi de ajuns. P.S. can't wait till tomorow

Catalin si Flo- multumesc frumos pentru trasu de urechi, si eu care ma gandeam ca o sa scap cu un simplu "la multi ani" :))

Seb- stii ca nu esti normal, si stii ca mi-ai facut un cadou minunat pentru care vei primi o mama de bataie imensa cand te vei astepta mai putin la asta.

Dudancut-  chiar daca nu ne-am vazut decat o singura data in atatia ani primul cadou de la tine  e superb si iti multumesc ca te-ai gandit la mine

Apoi urmeaza restul amicilor care mi-au facut urari dintre cele mai frumoase, care m-au facut sa plang si sa rad in acelasi timp.

Prima zi la 18 ani a fost minunata doar datorita voua si pentru asta vreau sa fiti siguri ca o veti pati si voi de ziua voastra la fel ca mine, pentru ca incepand cu ziua de ieri totul e legal!
Nu am fost prea coerenta in articolul asta, nici nu am vrut sa fiu. Am vrut doar sa-mi amintesc de ziua de ieri, pentru ca nu ma asteptam sa fie o zi de neuitat si pentru ca a fost una dintre cele mai frumoase zile din viata mea si voi o stiti.
Am prea multe planuri, dar nu pentru anul asta..ci pentru de acum inainte. 18, da-mi un start bun, e tot ce am nevoie!
 




 

 


Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Duuulllceeee ...ce bine arata :x
    Ma bucur sa aud ca ai avut o zi perfecta alaturi de toti cei dragi. Iti urez tot binele din lume si succes in tot ceea ce faci si iti propui sa faci. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai avut o zi frumoasa. :) Sa profiti de fiecare moment placut alaturi de cei la care ti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ! Si tot asa sa-ti mearga si de acum inainte ! Feilicitari pentru ca ai reusit sa strangi langa tine persoane atat de speciale si frumoase , nu toata lumea are norocul asta . Sper ca peste 18 ani sa-ti spun la multi ani iar , tot pe blog caci altfel nu se poate !
    Deci..18 fericiti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Alexandra! A fost o urare minunata <3 si sper ca peste 18 ani sa ne gasim tot aici.. pe blog, dar cu o experienta de viata mai bogata, purtand in suflet aceiasi copii

      Ștergere