image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Concluzie in ceea ce ne priveste


Am ajuns la concluzia ca noi doi am putea mereu sa imbracam aceeasi camasa si ea sa ne contureze trupurile perfect. Ne putem uita in aceeasi oglinda din zeci de unghiuri diferite fara sa observam ca alunitele ni-s tiparite pe gat una langa alta, insemnand locurile in care buricele degetelor alunecau in timpul unui sarut. Noi doi ne putem imbraca pielea unul celuilalt fara probleme, fara sa ne fie frica ca o vom sfasia in bucati. Am putea sa bem din aceeasi otrava si ne-ar omori intr-un sincron ametitor. pentru ca noi doi dragule suntem la fel si abia acum imi dau seama ca ura pe care ai sadit-o tu in mine o arunc eu in altii.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: