image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ca o tableta de ciocolata


Nu m-am gandit niciodata pana acum, dar tu esti ca o prima mea tableta de ciocolata. Cea care nu mi-a placut si pe care am redescoeprit-o peste ani. Si atunci avea gust bun, de alune. Cea din care am mancat cu pofta zile-n sir. Aunsesem sa folosesc tableta de ciocolata ca apa si aer. Iar dupa ceva timp, undeva in mintea mea de adolescenta am realizat ca bucatica aceea mica nu-mi facea deloc bine. Si m-am straduit luni intregi sa scap de viciul pe care-l dobandisem. Si am reusit oarecum, dar ca oricare alt viciu, din cand in cand trebuie sa-mi mai satisfac curiozitatea de a mai gusta putin din ciocolata cu alune pe care mama o lasa mereu pe masuta din sufragerie.
Cam asa esti si tu. Din cand in cand simt nevoia sa ma reintorc la tine... asta pana-mi amintesc ca nu faci decat rau si te las aruncat intr-o rama veche.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte: