image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

3 ani de Dudus uita sa viseze


De trei ani intregi am scris aici fiecare gand care mi-a trecut prin vene si care m-a durut sau care m-a facut sa zambesc. In trei ani strangi amintiri cat pentru o viata de om, se pare ca blogul incepe sa-si indeplineasca scopul. Nu credeam ca o sa ajunga in stadiul asta, defapt cand am scris primele randuri stiam ca o sa ajunga in paragina. Dar se pare ca nu, ca dupa trei ani aici inca e locul meu.
La multi ani, blogule!

Share this:

CONVERSATION

12 vise sparte:

  1. La multi ani, "Dudus uita sa viseze!" ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Fac pofta?:>:>:>

    http://api.ning.com/files/RwhauW2agMVO2FqzJ3v4Jcyfv5IjnFLwjFeJJOsMV0epycGwCWGD2lKFyFyfUBFvrY*eG6aKBbFZDgzQ6eSKGu9crw2pvJeh/la_multi_ani_0004.jpg

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Dudus!
    Felicitari pentru toate postarile superbe de pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multi anisori plini de cuvinte si sentimente inainte!Blogurile noastre sunt din acelasi an :)) si luna ii putem da la gradinita impreuna :))

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani !
    La cati mai multi ani ! <3 Felicitari pentru acest blog minunat , e o realizare , eu asa-l consider , ai talent la scris si ma bucur ca te-am gasit . :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, Alexandra! <3

      Ștergere