image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Intre inceput si sfarsit.


Poate ca am uitat ca linia mea de sosire nu e niciodata in acelasi loc cu a celorlalti si din cauza asta am incetinit ritmul, pentru ca stii: eram cu mult in fata cand am inchis ochii. Dar acum ca-i deschid vad ca voi sunteti din ce in ce mai aproape.. iar eu am ramas la jumatatea drumului dintre un final pe care nu-l vad, si un inceput pe care-l uit cu fiecare pas pe care-l fac.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Toti avem un start si un finish destul de zguduit...depinde de amortizoarele fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata este exact ca o cursa.Depinde de fiecare cat de repede vrea sa paraseasca inceputul, cat de mult sa stationeze pe drum sau cat de mult sa se apropie de sfarsit.

    RăspundețiȘtergere