image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

In Iad Diavolul este personajul pozitiv.


Ieri pe cand alergam grabita sa prind autobuzul spre o noua zi a cliseelor care mi-au intrat in rutina , m-a impiedicat sa trei ori sa-mi vad de viata mea si imi tot soptea sa-mi bag intr-o cutie de pantofi urat colorata cateva lucruri, pentru ca urma sa plec. Conditia era sa las visele pe Pamant pentru ca acolo unde urma sa merg, eram judecata pentru ca visasem prea mult si rupsesem inimi in nestire. Nimeni nu a spus un cuvant despre inima mea care era un puzzle aruncat la cosul de gunoi.

Mi s-a spus ca tocurile si rujul rosu aprins trebuiau sa ramana acasa, la fel  oamenii, tricourile largi si scrisorile primite de la cei carora le-am spus ca ii iubeam. N-am stiut ce sa arunc intr-un geamantan atat de mic si-am impaturit cateva hartii de scris, o lumanare cu parfum de mere si biscuiti care sa-mi aline dorul de casa.

A doua zi, la ora fixata am plecat. Calatoria mea avea sa fie pentru totdeauna, iar in graba ama runcat o speranta intr-unul din buzunarele hainei. Pacat ca in Iad e cald si aceasta s-a topit din primul moment in care picioru-mi gol a pasit apasat.
Visul ratacit erai tu, aruncat in buzunare captusite, mototolit pana la refuz si mirosind a portocala si ciocolata. Te-am urat pe Pamant si asta nu s-a schimbat prea mult nici acolo, doar ca inainte nu stiam ca in Iad Diavolul este personajul pozitiv, si ca visele care se cred pierdute pe Pamant, dor.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Waw..extraordinara imaginatie , mod de exprimare si toate cele .. Pentru un moment chiar credeam ca o sa pleci undeva , ador astfel de momente in care suspansul ma obliga sa citesc pana la capat iar apoi raman cu un zambet usor pe fata cand descopar un final neasteptat .
    Superb ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra: Mi-ai luat cuvintele din gura. Acum nu mai am ce sa spun :))
      Dudus: Parerea mea este aceeasi :D

      Ștergere
  2. incredibil :| mereu ne lasi fara cuvinte! <3

    RăspundețiȘtergere