image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Formatare inimii


Ne-ar fi mult mai usor daca ne-am putea formata memoria, nu-i asa?

Ea ar uita toata serile in care parfumul tau era amestecat cu wisky si camasile-ti purtau rosii buze pe guler. Iar tu nu ai mai folosi aceleasi minciuni iarasi si iarasi, si daca ai facea, ea le-ar uita de fiecare data. Si dragostea nu s-ar mai consuma. Dupa o reformatare ele ar aparea din nou, pentru aceeasi persoana sau nu.
Nu ar mai exista amintiri care sa doara si nici sange care sa pulseze in vene pentru alte persoane. Ne-am reseta viata si-am lua-o in fiecare zi de la capat, trezindu-ne mereu in alte cearceafuri mototolite si cu alte buze pe umarul drept. Buzele le-ar cunoaste pe toate, iubiri si pacate, dar mintea le-ar uita in fiecare secunda.
Ar fi mai usor daca ne-am formata inima in fiecare secunda cand iubim, am continua sa o facem sau nu fara ca aerul sa ne ramana in gat.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. ♥ nu formata inima, vei pierde tot. Nu vrei sa pierzi tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ar fi daca ne-am putea formata inima sau creierul.
    Nu stiu la care dintre ele dar la una dintre ele sigur i-as da ,,reset" din 5 in 5 minute :))

    RăspundețiȘtergere