image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Durere la minut


Muscatul buzei inferioare a ajuns deja o obsesie, o durere suportabila pe care mi-o provoc involuntar de fiecare data cand... cand, nu stiu.. de fiecare data cand sunt prinsa intre lumea mea statica si milioane de oameni care se misca in juru-mi.
Sado masochismul asta a devenit o placere dulce a propriei mele fiinte; cu cat rana este mai adanca si mai dureroasa, cu atat zambesc mai apasat si ochii mi se deschid din ce in ce mai tare.
A naibii durere suportabila, suntem oameni si se presupune ca suferinta ne e dusman... ingrati suntem, iubim sa ne facem rau de fiecare data cand mai luam o gura de aer.

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Oamenii tac,zambesc,dar pe interior sunt macinati de durerea pe care si-o provoaca singuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oamenii aleg sa zambeasca in fata raului.

    RăspundețiȘtergere
  3. durerea vindeca...cu cat creste, cu atat ajungi sa te vindeci mai repede... suna ciudar, dar eu asta cred. Te doare pana numai suporti si trebuie sa te opresti !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu imi musc mereu buza, cateodata pana sangereaza si cer un servetel . Ma ajuta sa-mi controlez emotiile s-au sa ma trezeasca la realitate , cu toate astea nu cred ca-mi place durerea..
    Nu cred ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Tine-ti prietenii aproape,si dusmanii si mai aproape. Candva ura iti va fi cel mai bun prieten. Iar in momentul in care te vei intovarasi cu ura,si acel moment este bine sa vina cat mai devreme,trebuie sa o tradezi. Trebuie sa inveti ura sa iubeasca,subit,din senin. Si trebuie sa reusesti din prima,fara alte incercari.

    Pentru ca intotdeauna cand pentru prima oara iubim,ajungem apoi sa uram. De asta considera o binecuvantare ca ai cunoscut iubirea atat de devreme. Considera o binecuvantare ca ai fost sentimental tradata atat de devreme. Considera-te o norocoasa. Ca om matur,intrebarile vor fi prea multe. Bucura-te cat inca sunt putine(desi nu par deloc putine).

    Traieste si invata. Uraste. Apoi iubeste. Nu poti ajunge la virtuti fara patima. Si stii ca tin la tine mult si niciodata nu-ti vreau raul.

    Cu mult drag,ala care comenteaza foarte rar,numai la post-urile cu adevarat geniale(in conceptia lui,evident).

    Take good care!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Btw,daca am scris vreo prostie in comment-ul anterior...stii bine ce am vrut sa spun. Sebi sunt.

    Genial postul,absolut genial. Si mare dreptate ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Senzaţional finalul! Foarte bună postarea...

    RăspundețiȘtergere