image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De trei ani...


Nu am mai scris de mult pe blog un articol care sa povesteasca, fara cortina si intelesuri ascunse, anumite amanunte ale vietii mele. Dar am hotarat sa fac asta acum. Si nu pentru ca viata mea ar fi devenit peste noapte una extrem de palpitanta, nu. Ci doar pentru simplul fapt ca de aproape 3 ani traiesc ceva ce multi dintre voi nu cred ca au parte: norocul(sau ghinionul, o luati cum vreti) de a invata intr-o clasa alaturi de 30 de fete. Si da, nu am scris gresit treizeci! De 3 ani, cateva dintre aceste fete mi-au fost alaturi in fiecare zi si mi-au facut zilele mai frumoase prin simpla lor prezenta, pentru ca ele au stiut cand trebuie sa puna punctul pe I.

Am decis astazi sa vorbesc despre ele, nu pentru ca nu as avea altceva de scris, ci pentru ca acum consider ca le am mai aproape ca niciodata, pentru ca nu multi sunt cei care pot spune ca au 12 surori (sau mai mult), mai putini fiind aceia care pot spune ca au s-au format cu ajutorul celor din jur. In ultimii ani am invatat ca oricat de greu ar fi un moment, pot cauta in agenda telefonului si sigur macar una dintre ele imi va fi alaturi cu un sfat sau cu o palma, depinde de caz, pentru ca mereu am primit sfaturile cele mai bune de la ele, cu toate ca de multe ori acestea erau impartite.

M-am distrat teribil cu persoanele acestea pe care am ajuns sa le cunosc extrem de bine intr-o perioada relativ scurta de timp si care m-au invatat ca orice e posibil si ca numai tu esti cel care te poti schimba, nu anturajul si nu parerile celorlalti despre tine.

Mi-e imposibil sa povestesc aici tot ce stiu despre voi, pentru ca astea vor ramene secretele noastre de care ne vom aduce aminte peste ani, insa ceea ce voi aduce aminte vor fi zilele in care am ras pana la epuizare sau cele in care incercam sa ne scoatem una pe alta din belele. Sau poate zilele in care una dintre noi era la
pamant si celalte veneau din toate partile pentru a o ajuta.

Am petrecut clipe frumoase alaturi de voi, am fugit de oras, am cantat prin Busteni de nebune si am dansat pana cand picioarele se miscau singure in ritmu muzicii. Am facut gratare si am baut "suc de portocale" de fiecare data cand am avut ocazia sa fim impreuna. Ne-am luat in brate pentru ca aveam nevoie de cineva care sa fie acolo si ne aruncam priviri amuzate cand cineva comenta ceva cu care nu eram de acord.
Am ales azi sa scriu despre voi pentru ca anul asta mi-ati fost mai aproape decat in  oricare an, pentru ca acum ne-am obisnuit mult mai mult una cu cealalta... si pentru simplul fapt ca stiu ca sunteti acolo mereu.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. M-am emotionat cand am citit aceasta postare si am simtit fericirea ta ..Bravo ca ai alaturi de tine niste persoane asa ! esti o norocoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguuut . Nu ne mai dai si noua din surorile tale ? Eu am doar una si nici de ea nu mai sunt prea convinsa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos :) Esti tare norocoasa

    RăspundețiȘtergere