image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Conexiune intrerupta.


Tie nu ti-am dat niciodata un toc de ocupat, asa-i? De fiecare data cand ai format numarul ce contine cativa de sapte, afurisita cifra, am raspuns la capatul celalalt zambind. De ce naiba zambeam, asta ma intreb si acum.
Eu nu te-am lasat niciodata sa fii doar un apel in asteptare, ci te-am primit in viata mea si i-am dat pe ceilalti afara;i-am lasat sa astepte la capatul unui fir cu un bipait infernal in urechi. Au inchis intr-un final si numerele lor s-au deconectat din sufletul meu. I-am lasat sa plece. I-am lasat pe toti sa asculte vocea unui robot afon si fara accent englezesc, dar pe tine nu. Tu ai fost mereu vocea de la celalat capat de care nu am putut niciodata sa ma ascund.
Dar eu? De ce am fost mereu pusa in asteptare? Mereu prima dupa toti ceilalti. Oare daca apas saptele la telefonul tau, apar eu? Pentru ca la mine era o perioada in care imi trebuia un singur buton pentru a nu te gasi...

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Foarte profund articolul. Daca el te-a pus mereu in asteptare tu poti sa-i oferi un ton de ocupat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodata nu poti sa stii ce sentimente , ganduri se ascund in celalalt capat al firului...poate te-a pus in asteptare pentru un motiv dar oricum ar fii , important e ca nu ti-a inchis . :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba mi-a inchis de mult, dar nu am vrut sa vad asta. Am stat cu receptorul la ureche sperand ca ce auzeam nu era decat tonul de asteptare.

      Ștergere
  3. stii, uneori ne incapatanam sa vedem lucruri care nu sunt...

    RăspundețiȘtergere