image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ai avut 17, si i-ai pierdut pe drum.


Asta e unul dintre articolele alea pe care vreau sa le citesc peste cativa ani si sa-l folosesc ca etalon pentru ceea ce voi fi.
La 17 am trecut prin multe lucruri, dintre care unele poate m-au schimbat radical, m-au obligat sa fiu ceea ce sunt acum, si nu pot spune ca toate m-au schimbat in mod negativ... La final de 17 ar trebui sa le multumesc tuturor celor care au disparut subit, lasand doar poze si cateva daruri marunte intr-un plic sigilat, pentru ca mi-au lipsit atat de tare incat acum durerea, de orice fel, a devenit suportabila. La 17 mi-am schimbat comportamentul, viziunea asupra mea si a oamenilor dar am ramas acelasi copil speriat la auzul cuvantului "viitor".
Am plans cat pentru 10 ani chiar daca la inceput spusesem "ai saptispe, zambeste" dar am invatat ca totul are un final si ca trebuie neaparat sa ma obisnuiesc cu ideea asta. Umanitatea a inceput sa fie la limita, interesandu-ma in aparenta mai mult binele meu, chiar daca mereu am fost "mama tuturor ranitilor" pentru cei de langa mine.
La 17 am devenit altcineva; am avut o perioada de tranzitie intre a nu mai fi eu si a nu ma pierde pe drumul spre ceea ce cred eu ca inseamna apogeul.


  • Baierame- excursia, gratarul, seara la Ana, si seara cu voi toate
  • Timiditate-de care am scapat la inceputul anului
  • inceput- cand am facut lucrui pe care nu am crezut vreodata ca le voi face
  • buze- buze blonde, mereu..
  • rasuflare- urcatul scarilor pana la SP
  • noapte alba- iulie cu Teru
  • ciorapi de dama- in fiecare dimineata de liceu
  • fotografie- asezata in fiecare coltisor al camerei
  • ramas-bun- imi pare rau ca n-ai mai putut sta langa noi, dar nu te vom uita...
  • disperare- 1 aprilie!?!
  • hohote de ras- de fiecare data cand ei au fost acolo
  • rasarit- niciunul anul asta, rusine...
  • metrou- Bucuresti, de fiecare data cand am trecut pe langa gura de metrou cu un singur gand in minte
  • prietenie- care e trecatoare
  • foc- atunci cand m-ai lasat balta
  • dragoste- care face sa doara
  • putere- sa treci mai departe ca si cand ai fii inca intreg
  • tinerete- cand incepi sa-ti dai seama ca lumea e la picioarele tare
  • fum- prea mult in camera de zi din excursie
  • iubire- care se duce
  • amintire- asezata in cutii de biscuiti
  • val- cand totul pare ca e bine..
  • nepasare- sentiment nou, care m-a ajutat sa trec de saptispe.
  • lupta- cu tine insuti
  • ideal- niciunul
  • 17 mii- pentru ca totul a fost cu sapte
  • pahar- de gin
  • tigara- fum
  • speranta- copilareasca
  • asternut- pentru toate poeziile si prozele scrise noaptea
  • betie- suc de portocale
  • cantec- "what goes around comes back around"
  • ignoranta- fata de tine si de restul
  • rucsac- cu lotiune de plaja pentru piscina
  • nisip- care mi-a ars talpile in primele zile de iunie
  • libertate- parc departe de toti cunoscutii
  • urlet- interior, cand doare atat de tare incat nu exista cuvinte.
  • rana- cusuta cu ata rosie
  • scarba- de cum ceilalti uita
  • mila- de propria persoana 
  • lasitate-Zilele cand nu am putut sa-l privesc in ochi
  • orgoliu- pentru ca am aflat ca ajuta la a te maturiza
  • furie- pe propria persoana
  • nedreptate- note !?
  • otrava- pe care vor ceilalti sa ti-o bage-n vene de fiecare data cand deschid gura
  • rautate- cand nu mai suporti, si devii ca ei.
  • succes- libris
  • povara- de a-ti imagina ca intr-o zi totul nu o sa mai fie la fel
  • somnifer- care m-ar fi lasat sa dorm in toate noptile fara somn
  • aer- inspirat si expirat cu greu
  • secunda-de dor
  • ger- dimineata cand te loveste in fata
  • invidie-pe cei carora totul le merge bine
  • nerabdare- zilele astea
  • goana- spre a fi mai bun
  • depresie- zile de saptispe ani in care clipitul era imposibil
  • mal- cand am vazut ca totul are o rezolvare
  • lumina- mereu inchisa
  • furtuna- in trup
  • despartire- de tot ceea ce insemna trecut
  • somn- de la ora 9 seara; pe bancile salii 31
  • albastru- uniforma 
  • cersetor- de vise
  • ratacire- intre a reusi si a nu te pierde pe drum
  • suflet- ca un puzzle
  • chin- invatatul la psihologie
  • uitare- de ei si de mine
  • lacrima- care nu mai apare
  • copil- cu ochi mari si caprui
  • oboseala- mai ales psihica
  • tremur- dupa nopti nedormite
  • har- cand scrisul nu mai e o optiune
  • speranta- de a le dovedi ca esti mai bun decat cred ei
  • judecata- cea dreapta sper eu
  • scrum- prieteniile ce s-au dus anu asta
  • asteptare- pentru un telefon
  • zambet- la vederea unei ciocolate
  • credinta- in propriile puteri
  • drum- cu sens unic
  • stele- dimineata la ora 7 fara 10
  • intuneric- intre patru pereti
  • nemurire- numai in carti
  • nimic- 17
  • calatorie- cat mai departe de oras
  • molecula- pentru orele fixe
  • dor- de tot ceea ce am pierdut pe drum
  • univers- de construit unul nou


(Vama-17 ani)


 Nu o sa pot uita vreodata ceea ce s-a intamplat anul asta, totul o sa ramana al naibii de apasat stampilat in spatele urechii stangi. Am avut saptispe si i-am pierdut pe drum.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Sa inteleg ca este ziua ta ? Pai daca da , la multi ani ! Sa ai parte numai de realizari si toate dorintele sa tii se implineasca . O urare simpla si comuna ai putea spune , dar ceea ce-ti doresc cel mai mult este sa-l pastrezi pe Dumnezeu in sufletul tau indiferent de varsta . Nu am citit chiar toata lista ta de lucruri dar cam ce am citit mi-a placut.Bucura-te pentru 17 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc foarte frumos Alexandra :*<3

      Ștergere
  2. Chiar m-a atrsa titlul! :D Nu m-am gandit ca ar fi ziua ta, dar... daca tot am vazut cometariu Alecsandrei! :)) LA MULTI ANI! :* Sa fii iubita >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da va urma ziua mea peste putin timp.. multumesc frumos :*

      Ștergere
  3. Stiu ca ziua ta este pe 4 decembrie dar iti urez de pe-acum: multa sanatatate, fericire, sa ai parte de tot binele din lume si un sincer LA MULTI ANI! Si iti voi spune si pe 4 aceleasi ganduri bune cu mult drag.
    Sa stii ca astept bomboane :-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti voi pastra bomboane,V. Multumesc pt toate datile cand mi.ai fost alaturi anul asta ;*

      Ștergere
  4. La multi ani frumusete! Cu intarziere, dar ma scuzi te rog!!! Sa fii fericita si iubita:*

    RăspundețiȘtergere