image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Necunoscutul


N-am sa te plang cand strada va fi inundata de tine si zambetul tau oglindit de soare. Si nici atunci cand o sa tii in brate o fetita mica cu rochita verde care iti va spune "tati". Eu nu te voi plange nici macar cand te voi vedea pe fiecare stalp din statia de metrou. Nu, nu te voi plange cand voi arunca nimicurile care inca ma tin legata de tine si nici cand ma voi trezi singura noaptea, plangand dupa un cosmar.  Nu. Nu voi palnge nici macar cand luna va fi iar plina, iar irisii mei iti vor striga numele.
Te voi plange intr-o zi in care voi fi fericita. Si in acea zi voi tine de mana un mic baietel care, vazand o poza veche cu tine ma va intreba "si barbatul asta?" iar eu voi raspunde"doar un necunoscut".

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Aceasta postare mi-a ajuns tare mult la suflet. Cat de minunat scrii , Dudus :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat! :o3 imi place asa mult sa iti citesc postarile. :x

    RăspundețiȘtergere