image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Morti intr-unul


Ne alergam prin cimitire pline de umbre necunoscute. Aceleasi cimitire unde ne-am ingropat pe noi. La o adancime mult prea mare pentru a ne mai putea intoarce. Ne-am aruncat vii  in gropi sapate de necunoscuti, si-am murit. Simplu si fara ca ceilalti sa stie de ce am facut asta; ne-am trait tragedia printre morminte cu poze zambitoare. Dar poza noastra nu zambea; pentru ca noi nu aveam una.
Ne-am lasat purtati de val si ne-am asfixiat intr-unul; fugind ca niste lasi... pierzand totul. Doar ca nu stiam ca morti fiind ne vom cauta in fiecare necunoscut pe care-l vom vedea in dreapta noastra si il vom lasa pe acela sa ne ajute sa uitam unul de celalalt.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Asa dor imi era de tine, de voi toti :D
    Superba postare :x

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW...cat de frumooosss ai scris :x Imi place tare moolt :* Ador postarea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos zisă faza cu ne alergăm prin cimitire.
    :x

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar nu stiu ce sa spun, pot doar sa te felicit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Aproape ca mi-au dat lacrimile :o3 atat de minunat ,impresionant!

    RăspundețiȘtergere