image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Iubire de toamna

Treceti mana peste ochii mei si inchide-mi pleopele cu atingerea usoara a unui pictor atunci cand mangaie panza cu o pensula albastra. Spune-mi sa-i tin inchisi si desprinde-mi parul; lasa-l sa cada pe umeri si prinde-ma de talie. Iubeste-ma printre frunze de toamna.
Iti simt mirosul de portocala coapta in aer. Iar picioarele-mi tremura printre picaturi de ploaie. Mi-e frica de ceea ce-mi poate face iubirea ta. Doar tu poti face sa doara iubirea, pentru ca doar tu ma iubesti si nu, in acelasi timp.
Treceti buzele crapate de frig peste gatul meu fierbinte. O sa vezi ca voi tresari. Imi iei caldura intr-un mod atat de dulce, mi te daruiesc tie din nevoia de a fi a cuiva. A cuiva inafara de mine.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. imi place. a trezit in mine niste dorinte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Duduş mamă, pensula aia albastră pe care o ţii TU în mână şi creezi astfel de miracole pe foaie este MAGICĂ!

    RăspundețiȘtergere