image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Aruncate in cutii


In seara asta am dat buzna in cutiutele cu amintiri. Si te-am gasit sigilat, inchis si aruncat undeva la fundul primei cutii. Si nu te-am plans pe tine. Am plans tot ce am gasit pe langa plicul tau. 
Am plans clipe pe care le-am uitat sau pe care  nu le traiesc din cauza ta.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Ce frumos . Ador ceea ce scrii , abia acum te-am gasit si eu si ma bucur nespus <3 . Multumesc pentru acest blog minunat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cateodata, lacrilile pentru ceva ce-ai iubir prea mult si care te-a ranit, se termina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori e mai bine sa eviti cutiuta unde se afla tristetea fiindca amintirile raman vii de cele mai multe ori.

    RăspundețiȘtergere