image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vis linistit


Au trecut trei zile de cand ibricul de cafea sta pe aragaz degeaba. Incepand cu acea zi am avut niste vise ciudate. Cu persoane cunoscute inimii si mintii mele. Erai si tu pe acolo, in plan secundar. Alergam spre tine fara nicio noima; ma asteptai. Si in fiecare dimineata ma trezeam cu atingerea bratelor tale, inca proaspata, pe piele. Nu am mai pus strop de cafea pe limba inca de atunci. Mi-am imaginat ca poate oboseala si ideea in sine de a sta treaza fara cafeina, ma face sa-ti visez chipul si implicit atingerile.

Aseara nu te-am mai visat. In schimb simteam miros de iasomie si de tei. Si-am visat o mana de oameni care se tot incurcau in propriile alegeri. M-am gandit ca poate ibricul de cafea statuse mult prea mult timp nefolosit. L-am aruncat. Si odata cu el si pe tine.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Sincer : Se fac studii la aceasta baza. Americanii sustin ca ,,bautura miraculoasa" numita cafea ne poate influenta visele .

    Foarte interesat ce-ai scris :x

    RăspundețiȘtergere