image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Tatuaj pe glezna stanga-Carmen Gheorghe


"Voi prefera intotdeauna rozul lalelelor si floricelele insemnate cu negru, definitiv, de seringa sterila, direct pe partea stanga a inimii sau a gleznei; voi tremura cu Metallica in concert, alaturi de o filarmonica, si, cu muzca lor tasnind sexy din buzunare, voi fi vie ca o fata Bond, voi fi extatica si exaltata si voi fugi ca o disperata pe 'planeitaatea care ucide' "

Libraria Online Libris mi-a facut si de data aceasta o supriza placuta trimitantu-mi cartea Tatuaj pe glezna stanga. Da-ti o raita printre "rafturile" lor, sunt sigura ca o sa gasiti carti pe care sa doriti sa va cititi. Si nu uitati ca aveti o mare varietate de carti in limba engleza pe care le puteti achizitiona.

Daca ati vrut vreodata sa cititi o carte compusa din cuvinte aparte, cu o sonoritate speciala si cu sentimente compelxe care reies din pagini, va spun ca Tatuaj pe glezna stanga este exact cartea de care aveti nevoie.

Cartea este scrisa in forma unui jurnal, Carmen Gheorghe scriind intr-un mod oarecum colocvial, deoarece ea nu este convinsa ca randurile vor fi publicate sau vor ramane doar intr-un fisier abandonat pe un calculator. insa este sigura ca daca va fi publicata, cartea va fi o lectie de viata, le va deschide ochii multora.
Actiunea incepe odata cu reuniunea de 25 de ani de la terminarea facultatii, unde personajul nostru feminin isi reintalneste prima dragoste adevarata; paote chiar si unica. Cele doua persoaneje incep o relatie in secret, cu toate ca ambele au o viata relativ diferita, personajul nostru principal avand deja o familie la are tine, insa incepe sa-si puna intrebarea daca nu face un sacrificiu ramanand langa familia sa in momentul in care ea iubeste orbeste un alt barbat.

Sfarsitul este unul neasteptat dar cartea va avansa repede spre ultimele file, neputand sa o alsati jos din maini. Este o carte din care putem invata multe, in care eu una m-am regasit, o carte pe care terbuie sa o citeasca oricine pentru a intelege ca viata ne da mereu ceea ce ne trebuie, nu ceea ce dorim.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. frumos, e fix genul de carte de care ma simt atrasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine sunteti, Dudus?

    Multumesc pentru comentariu.

    Lansez luna viitoare eseuri povestiri scurte-HAMBURGERUL LUI JAMES JOYCE, RAO.

    Canrmen Gheorghe, cu tot cu tatuaj, Brasov

    RăspundețiȘtergere
  3. ma regasesc 9o% in cartea ta! iubesc si sufar enorm! iubirea este viata mea! am iubit si am fost indragostita mereu... si am suferit mereu...acum sufar enorm si am 48 de ani si mi-e dor de EL si nu pot sa spun ca m-a parasit, doar ca trece prin "criza varstei". Nu am terminat cartea, dar stiu ca ce a fost va mai fii cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere