image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Ingeri si demoni- Dan Brown




Zilele trecute libraria online libris mi-a trimis una dintre cartile care pot spune ca m-a marcat, si eu nu spun acest lucru despre multe carti. Pentru inceput as vrea sa-i multumesc librariei libris pentru aceasta minunata carte si as vrea sa nu uitati ca la ei pe site gasiti o mare varietate de carti in limba engleza.

La prima vedere, cartea Ingeri si demoni pare una destul de groaie, spun acest lucru deoarece dupa ce am citit primele randuri cartea ma obosea, si ma facea sa ma intreb daca o voi putea termina. insa acesta nu a fost o problema deoarece in momentul in care actiunea incepe sa se contureze in fata cititorului cartea devine un must read.

Ingeri si demoni este construita ca o carte de actiune iar  descrierile  Vaticanului sunt superbe, putand fi luate ca o lectie de istorie si de arhitectura.
Actiunea incepe in momentul in care o importanta arma nucleara este descoperita si furata de o veche grupare anti-religioasa, care doreste sa stearga catolicismul de pe fata pamantului. Astfel, personajul principal Robert Langdon treuie sa elucideze misterul: unde au ascuns iluministii arma si mai presus de toate cum poate fi aceasta oprita?

Cu toate ca in fata lui apar multe obstacole, la sfarsitul cartii Langdon paote fi considerat un om implinit deoarece reuseste cu aceasta "vizita" a Vaticanului  sa ajunga sa priveasca/ citeasca lucruri pe care cu alta ocazie nu ar fi putut nici macar sa le atinga.

Cartea devine si mai interesanta in momentul in care iti dai seama ca toata actiunea se petrece in doar 24 de ore, autorul asigurandu-se ca fiecare minut din acele ore nu este unul irosit.
Consider ac Ingeri si demoni este o carte care merita si TREBUIE citita de oricine deoarece este acel gen de carte care nu-ti da pace.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Hmm, ia uite-te la coincidenţele astea. Şi eu am terminat-o săptămâna trecută. A fost prima carte de Dan Brown citită şi am zis că o să-mi mai iau NEAPĂRAT :)). Mie chiar nu mi s-a părut greoaie, are un stil curat şi simplu pentru că se axează pe scenariu şi informaţii, nu pe împopoţonarea limbajului.
    Cred că nu ai fost atentă când ai scris, poate erai obosită, acţiunea nu se petrece (numai) în Vietnam, se petrece-n Vatican O.O. Chiar am căscat un pic ochii şi m-am gândit că am citit eu altceva sau că confund, dar nu. Haha :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate scrisesem gresit X_X, multumesc ca mi-ai atras atentia. Eu mi-am luat si Codul lui Davinci ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. O am si eu, dar in format electronic. Aveam indoieli cand treceam cu privirea peste ea.
    Acum ce sa zic, pana diseara sper sa termin prima parte :)

    RăspundețiȘtergere