image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La multi ani, Maria!

Draga mea fosta, actuala si viitoare colega de banca, toata ziua te-am innebunit cu asta si cred ca o sa te stresez si astazi pentru ca esti MAJORA!!! La multi ani, SP! Ma bucur ca sunt martora la momentul in care se presupune ca devii responsabila  de tot ce faci, sa stii ca si privitu' e crima, si stii la ce ma refer.
Iti multumesc pentru 2 ani si ceva, pentru ca azi e aniversarea noastra!, in care m-ai ascultat, m-ai luat in brate pana am ramas fara aer si m-ai terorizat cu anumite melodii. Nu o sa uit niciodata cum ne-am cunoscut, in momentul cand credeam ca nu o sa ne intelegem, si nici prima data cand am vorbit, cand tu spuneai ca "eh cant, da nu am cine stie ce voce".
Mi-ai fost alaturi de fiecare data cand am avut nevoie, si chiar daca mi-ai dat palme si imi spuneai" iar incepi?!" stiu ca tu aveai mereu cele mai bune ganduri.
Iti multumesc pentru notpile nedormite si pierdute la telefon si pentru pozele pe care mi le tot faci de  aproape un an incoace; si sa nu uitam da glumele seci din ora de engleza!
A si sa nu uitam de:


"-e reeeeeea, eu vreau sa o iau in brate si ea nu ma lasa"
"- Maria, ma strangi de gat!"
"-dar eu vreau sa te strang in brate!!!"


Impreuna am trecut prin multe, si doar noi stim de zilele petrecute in Tineret aproape plangand de nebune; sau de zilele in care ne retrageam la tine la bloc pur si simplu pentru a vorbi, pentru ca aveam nevoie una de cealalta. Imi e greu sa am o ordine cronologica, pentru ca toate amintirile cu tine imi vin in cap amestecate, pentru ca ele coexista, nu ar exista una fara cealalta, asa cum a 9-a si a 10-a nu ar fi fost suportabile fara tine ( mai ales a 9-a ). 
Ciocolata calda bauta la tine in camera stii ca e cea mai buna, si painea facuta la aparatu ala e yammy (cand vine iarna sa stii ca vreau iarasi).

Iti multumesc pentru ca in ultimii doi ani mi-ai fost aproape, m-ai facut sa rad, ai fost prima care a stiut cand am patit ceva si ai fost prima care s-a ingrijorat cand eu eram la pamant.
Am prea multe amintiri cu tine ca sa le insir intr-un singur post si sunt sigura ca dupa ce voi trimiet asta imi vor veni alte mii de cuvinte in cap, dar prefer sa le scriu pe astea care-mi vin pe moment, pentru ca tu stii ca amintirile cele mai bune sunt alea care-ti vin in cap din nimic, lucrurile simple care contribuie la formarea unei prietenii.

Incepand cu ziua de azi esti majora, de azi bei gin legal! A da, si abia astept sa-ti iei carnetul si sa ma duci sa ma plimb departe de orasul asta.
Nu stiu cum vom fi peste ani, insa ma vad cu tine undeva intr-o gradina band un ceai (tu din ala verde) si razand amintindu-ne de toate lucrurile pe care le facem acum.
La multi ani inca o data majora mea, stii ca pentru mine ai un loc special in suflet si stii ca eu sunt cea care e aproape la fel de incantata ca tine de faptul ca azi e ziua ta!
 P.S. ora mea de somn s-a dus de mult!

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. awwwww <3 love youuuu lil thing <3

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Maria! :P

    sa ramaneti pentru totdeauna prietene. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos ai spus , Dudus !

    La multi ani , Maria ! multa sanatate , fericire , indeplinirea tuturor dorintelor si sa ai parte de tot ce este mai frumos in viata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta-mi aminteşte că eu chiar am avut o "confruntare" ieri cu prietena mea cea mai bună care, din întâmplare, e şi colega mea de bancă... Postul tău mă face să mă gândesc, să mă răzgândesc şi să-mi pară rău, apoi să iau măsuri.
    În orice caz, la mulţi ani prietenei tale şi prieteniei voastre ^^! toate cele bune :)
    Iar ca fapt divers, ceaiul verde e favoritul meu...

    RăspundețiȘtergere