image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Intuneric

Sunt muta pentru cei din jur.
Azi imi aud ecoul in surdina, propagat doar in interiorul capului meu. Azi daca ma doare, doare doar in mine; in nebunia mea amestecata cu dorinta de uitare. 
Azi nu vad. Doar umbre se disting prino ochii putin crapati. Privesc doar in lumea mea, colorata cu foarte mult albastru. Lumea mea unde soarele este mereu de alta culoare, iar oamenii sunt imbracati in regrete.
Azi nu ma folosesc decat de auz, pentru ca azi nu pot sa simt mirosul ultimei zile de luni din septembrie.
Aud voci sparte si le asociez in mintea mea cu infatisari ale persoanelor cu trasaturi fine, cu piele putin inchisa la culoare si  buze rosii sangerii.
Azi sunt muta pentru toti inafara de mine. Azi gandurile mele sunt date la minimul absolut, le pastrez in mine si le arunc intr-o lada pe Soare. pe soarele altfel colorat din lumea mea.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Dupa ce am citit toate aceste randuri as putea spune ca avem aceeasi "lume" !

    RăspundețiȘtergere