image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fara noi



Ne vom intoarce peste ani intr-un oras parasit de noi. Cutreierat doar de amintiri vagi si de persoane pe care nu le-am mai vazut de secole. Vom pasi apasat pe asfalt printre sentimente ingropate adanc in eternitate si vom arunca priviri jucause fiecarui copil nou nascut, care urmeaza sa-si petreaca primii ani din viata intr-un oras al trecutului nostru, al umbrelor pierdute.

Ne vom intoarce intr-un oras pe care l-am lasat in urma; intr-un loc lasat sa mucegaiasca intr-un coltisor al inimii, impreuna cu oamenii pe care odata ii credeam pentru "totdeauna". O sa alergam peste calea ferata si ne vom privi in masinile albastre de pe trotuare. Bicicletele aruncate prin curti ne vor aminti drumul pe care l-am cutreierat ani de-a randul, drumul de care voiam sa scapam, drumul din care ne amintim doar franturi. Asa cum era si sufletul nostru atunci cand am parasit unicul loc caruia credeam ca ii vom putea spune "acasa". Dar am plecat, fiecare pe un drum, carare sau o poteca diferita, pentru ca orasul asta are mii de drumuri pe unde il poti parasi, dar unul singur pe care te poti intoarce.

Ne vom intoarce intr-o zi intr-un oras al bucuriei copilariei, al dezamagirilor si al plansului. Si ne vom intoarce dintr-o simpla curiozitate de a vedea ce-am lasat in urma. Si ne vom intalni in aceleasi locuri, pe aceleasi banci si vom cunoaste doar partea aceea din trecut despre noi; ne vom aminti doar legaturile pe care le aveam intr-o zi de toamna tarzie. Nu vom mai stii niciodata nimic unul despre celalalt. "Totdeauna" va deveni o perioada foarte scurta de timp; pana cand vom intra intr-o rutina obositoare si vom uita de tot ceea ce am promis, ceea ce credeam ca va ramane.

Ne vom intoarce intr-o zi intr-un oras locuit doar de propriile fantome, ne vom intalni la rascruce de drumuri, vom bea o cafea si vom rade amintindu-ne de ceea ce era o data, dar nu vom mentiona de prezent nici macar un moment. Apoi vom zambi si vom pleca inainte, asa cum trebuia sa stim de la inceput ca va fi. Ramanand doar cu o amintire a tot ce a fost.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. M-a emotionat foarte mult aceasta postare. Aproape mi-au dat lacrimile .De ce ? Pentru ca articolul face referite la timp , la trecut... la tot ce a fost si nu v-a mai fi candva la fel. Poate locurile vor ramane , dar noi vom fi schimbat cu cativa ani mai grei pe umeri si cu trupul razbatut de trecerea ireversibila a timpului. Articolul acesta m-a dus la gandul la tot ce am avut si am pierdut in trecut. Si...pe care i-am pierdut (pentru ca fac referire si la oameni). Totul s-a schimbat , doar ca eu , dupa atata timp , nu m-am reintors de unde am plecat ci doar am lasat totul in urma , facand parte din trecutul meu ! Iar de fiecare data cand fac intoarcere in trecut , toate bucatile de imagini si sunete numite amintiri se rasfrang in mintea mea si nu ma refer la amintirile frumoase ci la cele mai putin frumoase .
    Iti multumesc ca ai scris toate aceste randuri.M-ai ajutat enorm de mult. Datorita tie si cuvintelor tale mi-am adus aminte de lucruri de mult uitate si care trebuiau neaparat reamintite.

    Sa ai o zi minunata in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat de adevarat! mereu ne uitam promisiunile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui sa invatam sa traim prezentul si sa speram la un viitor mai bun.
    Traitul din amintiri nu face bine.:)

    RăspundețiȘtergere