image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Dezordine

Cand m-am trezit azi dimineata nu te-am mai simtit langa mine. Parfumul tau disparuse si la fel si camasa de seara trecuta. Scaunul era miscat de la locul lui, din nou nu l-ai vazut cand ai iesit grabit pe usa, nu? Conversii nu mai erau pe covor, ci aruncati anapoda pe tot holul iar cafeaua striga muta dintr-o cana albastra cu doua puncte negre in loc de ochi. O farfurie zacea aruncata pe podea. Ai lasat iarasi frigiderul intre-deschis.
Iti simt atingerea cand talpile-mi fug de podeaua rece si un fior imi arcuieste spatele. Iarasi mi-ai dat jos rujul de pe sertar, iar lumina e inca deschisa la baie.
Ai lasat o dezordine macabra in urma ta.. Si aici nu ma refer la casa

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. "lumina e inca deschisa la baie"
    cred ca vroiai sa zici...aprinsa la baie

    RăspundețiȘtergere