image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cod de bare


Mi-ai pus un cod de bare format din forma buzelor tale pe gat iar palmele mi le-ai imprimat pe umeri. Parfumul a ramas in tricoul ce-l port si numele iti e strigat de fiecare bataie de inima; il aud cam de 77 de ori pe minut.
M-ai insemnat cu-n cod de bare pe gat; locul unde buzele tale mi-au sarutat incheieturile doare.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Daca ,,codul de bare" a fost pus din iubire nu ar trebui sa doara .

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine ma dor randurile tale...atat de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. codul de bare e pentru cei ce se vand si din iubire nu te vinzi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna :) ai castigat cartea Spintecatorul pe blogul meu (Dragoste pentru carti) te rog sa-mi trimiti datele la adresa de email dragostepentrucarti@yahoo.com , pana pe 23 septembrie ;).

    RăspundețiȘtergere