image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Autopsia



De-as putea sa o iau de la capat si sa fiu orice in lumea asta as fi fost doctorul de la autopsie. Cel are-ti poate taia cutia toracica fara sa-i fie mila ca te doare. M-as ruga de toti cei ce te cunosc sa mi te incredinteze mie, si sa-ti rup oasele fara teama ca vei pati ceva, pentru ca prin simplul fapt ca ai fi mort, m-ai lasa singura.
Prima data m-as juca cu creierul tau si as afla toate lucrurile pe care mi le-ai ascuns sau nu in viata asta. Ti-as deconecta nervii unul cate unul si nu mi-ar parea rau ca o fac, ti-as simti prezenta aproape de mine.
As vrea sa-ti tin inima-n mana si sa o pun pe cantar. Si el sa arate o greutate anormala, sa fie atat de grea, plina de lucrurile pe care nu mi le-ai spus, dar totusi se catuita de dorinta de a mai iubi.
De-as putea sa o iau de la capat, m-as duce direct in camera de autopsie. Ti-as vedea trupul alb si in aer s-ar simti un miros apasator de ignoranta amestecata cu neputinta. As taia mici bucati din tine si sangele ti s-ar prelinge pe maini, fata ti-ar ramane la fel de imaculata cum a fost intotdeauna.
As lua-o de la capat si m-as duce sa te privesc in ultima faza,sa-ti captusesc pielea cu un ac mult prea mare. Cu o inima care a uitat de mult sa bata, cu plamanii care nu ar mai respira acelasi aer care mi se opreste-n gat.

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Incredibilă postarea! M-a impresionat enorm!
    E atât de rece , dar atât de profundă şi transmite dincolo de cuvinte.Îmi place enorm simetria cuvintelor.

    De-aş putea să o iau de la capăt aş alege să te fi cunoscut mai devreme!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de sooper este postarea. Putin ,,rece" dar imi place enorm de mult !

    RăspundețiȘtergere
  3. Câtă originalitate și inspirație ! Mă lași fără cuvinte de fiecare dată :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaiii ! Cat de mult mi-a placut aceasta postare..m-ar incanta sa fac si eu asta ..

    RăspundețiȘtergere
  5. sfarsitul este un inceput intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Sunt un anonim care te place.N-am ce autopsie sa fac,esti goala...pe dinauntru :> http://www.youtube.com/watch?v=htW12gAenSo

    RăspundețiȘtergere
  7. Woow,cam sobru..dar geniul tau ne surprinde de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere