image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vestige tour


Se pare ca va descurcati destul de bine avand in vedere ca deja a-ti ajuns la indiciul de pe blogul meu. In cazul in care nu va mai amintiti care sunt premiile oferite de Emi, Claudiu si autoarea cartii Vestige va voi pune o poza cu ele mai jos:

Acum ca v-am improspatat memoria sper sa deveniti si mai incantati si sa ajungeti ca la sfarsitul concursului sa fiti mandrii posesori al acestor premii minunate.

Ar trebui totusi sa va povestesc putin despre Vestige ca si carte. Nu am reusit sa termin cartea cu toate ca mi se pare genial tot ce am citit pana acum, adica fiind fata am reusit sa ma regasesc in personajele feminine, in forta de care dau ele dovada pe tot parcursul cartii. Vestige incepe cu Jon care-si cauta cainele si aude voci care ii spun ca omenirea trebuie anuntata deoarece sfarsitul lumii e aproape.
Curand oamenii incep sa dispara declansand haos peste tot, iar personajele principale, Micah si Clarke incearca sa rezolve totul cu ajutorul celorlalte persoanaje conturate de autoare. Actiunea devine destul de palpitanta in momentul in care apare Daniel Grimshaw, un personaj care nu este ceea ce pare a fi.
Va recomand cartea deoarece sunt sigura ca va fi pe placul tuturor.

In continuare va voi pune cateva poze si citate din carte care sper eu sa va starneasca interesul pentru Vestige.




Pentru a va puncta vom face in felul urmator, voi trasaduce mai jos pentru voi 2-3 citate din carte iar la sfarsitul postarii o sa gasiti o intrebare al carei raspuns o sa-l gasiti in ceea ce traduc eu.
Citatele suna cam asa:

"-Acel barbat e un excroc. Probabil ca nici nu lucreaza aici
-Macar ai cafea. Te vei simti mai bine dupa ce iti vei lua portia de cafeina, spuse Micah.
-Nici nu ma mir ca pare fericit."

"-Trebuie sa te faci bine, continua Amber. Arati groaznic, Micah. Poate ar trebui sa o iei mai usor cateva zile.
-Nu mai e timp. Trebuie sa plec acum. Trebuie sa-l gasesti pe Parintele Thomas si sa-i spui ca sunt aici"
"-Mama si fratele meu au disparut, dar tata.. nu stiu
-Deci.. nu stii unde este?
-Nu, nu chiar, dar el nu a disparut ca ceilalti. Cred ca cineva l-a facut sa plece"


Sa va spun unde o sa gasiti urmatorul indiciu si urmatoarea ghicitoare, pai sa vedem, este destul de usor: urmatorul indiciu va aparea pe unul din blogurile din blog roll-ul meu, si in numele lui prezinta cuvantul KAT. Sper ca a-ti reusit sa adunati destule puncte la mine pe blog si mult succes in continuare.

Intrebarea mea pentru voi suna cam asa: Micah ii spune lui Amber, intr-unul din citate, ca trebuie sa gaseasca cineva si sa anunte acea persoana unde este. Pe cine trebuie sa gaseasca Amber?


Share this:

CONVERSATION

15 vise sparte:

  1. trebuia sa-l gasesac pe parintele thomas...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Amber trebuie sa-l gaseasca pe Parintele Thomas.

    RăspundețiȘtergere
  3. Amber trebuie sa-l gaseasca pe Parintele Thomas .

    RăspundețiȘtergere
  4. Amber trebuie sa-l gaseasca pe parintele Thomas.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dudus,
    Great questions. I love the pictures! Thanks for all your hardwork.
    Deb

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu ca e cam tarziu , dar raspunsul este "Parintele Thomas"

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant ceea ce organizezi. Iti urez succes in continuare in tot ceea ce faci !

    RăspundețiȘtergere