image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Si de-as fi stiut


te-am inlocuit cu o lingura de ciocolata,
si doamne de-as fi stiut de la-nceput
ca gustul buzelor tale nu se compara
cu iubirea data de o singura lingurita de viata
sigur nu te-ai fi jucat prin viata mea,
as fi ramas doar eu si o lingurita de ciocolata
care imi face noptile mai bune decat mi le-ai facut
vreodata tu.

era undeva trecut de ora doua iar claxoanele masinilor tacusera;
era imbracata cu tricoul tau negru fara pata;
din nou la kilometri distanta de ea te aflai.
telefonul suna ametitor iar sticla de vin de langa pat
se sparsese demult.
Vecinul incepuse un nou recital la pian
iar balerina de sub noi isi misca pasii pe ritmul muzicii,
eu stateam la geamul dinspre parc si asteptam.
Dar nu pe tine non-iubire, ca sa astepti ceva iti trebuie rabdare
si iubire, o Dumnezeule cata iubire-ti trebuie s-astepti pe cineva.

Si stii cand imi spuneai ca luna de va aduce mereu inapoi la mine?
Acum luna nu te mai ghida, era nor in seara aceea iubire,
nor afara, nor in inima mea.

Share this:

CONVERSATION

12 vise sparte:

  1. Dar nu pe tine non-iubire, ca sa astepti ceva iti trebuie rabdare
    si iubire, o Dumnezeule cata iubire-ti trebuie s-astepti pe cineva. - Cred ca m-am indragostit. 8->

    Superb!

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  2. si de-as fi stiut ca iubirea e infecta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti minunata."te-am inlocuit cu o lingura de ciocolata" mi-a fost suficient sa-mi placa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Spun cu mana pe inima ca versurile sunt geniale iar poezia este mirifica... Mi-a facut o placere enorma sa citesc aceste versuri. Felicitari >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, cât îmi place cum scrii!

    am iubit poezia de la primul vers, jur! Ai un stil sublim!

    SUPERB!

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa fie prima oara dupa mult timp cand las pe aici un comentariu,pentru ca se merita.Este o poezie in stil dudusian adevarat si autentic.Si prima de care sunt cu adevarat mandru,ca niciodata.Am incheiat comentariul.Bravo,Dudus!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dudus,ia si aici un ':*'=))))) Ala cretu'

    RăspundețiȘtergere
  8. Atat de frumos ,mi-a palcut enorm :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Un vers frumos am citit aici
    ' o Dumnezeule cata iubire-ti trebuie s-astepti pe cineva.'
    e concentrarea la intreaga poezie.

    RăspundețiȘtergere