image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sfarsit de vara



Ar trebui sa pun punct si eu verii acesteia; sa scriu ultimele randuri ale unui august, sa simt pentru ultima data anu asta soarele caldut care-mi zace-n par. Vara asta nu s-a intamplat nimic deosebit; nu am petrecut pana in zori, nu am folosit la maxim timpul liber pe care l-am avut si in niciun caz nu am respectat planurile pe care el-am facut la inceputul lui iunie.

Vara asta am ras si am simtit insfarsit ca sunt eu. Am mancat ciocolata, am visat lucruri mai ciudate ca niciodata si am ramas socata la un film. Mi-am revazut o buna prietena si am fost in locuri pe unde nu credeam ca o sa mai ajung vreodata. Am stat la soare, am citit oamenii in timp ce rasfoiam carti si mi-am imbogatit playlist-ul. Vara asta nu m-am indragostit si cu siguranta am dormit foarte mult[cu exceptia zilei in care ne-am culcat la 7]. Am reusit sa scap de Buzau pentru cateva zile si am plecat intr-un loc unde nu ma cunostea nimeni, si m-am simtit in largul meu.Mi-am petrecut timpul cu prietenii vechi si am petrecut clipe frumoase alaturi de cei noi.

Nu, vara asta nu a fost cea mai buna vara, nu a fost vara pe care voiam sa o am, si spun asta pentru ca asa a fost. Dar nu o regret, nu. Pentru ca vara asta am facut ordine in prioritatile mele, m-am jucat cu lumea dupa bunul meu plac si am decis ca eu trebuie sa ma pun emreu pe primul loc.
Draga vara a lui 2012, iti multumesc ca m-ai lasat sa ma cuibaresc in bratele tale pentru cateva luni. Ca mi-ai dat zile infernal de calde alaturi de persoanele care nu m-ar lasa la greu. iti multumesc pana si pentru putinele dati cand a plouat, zilele alea m-au facut sa ma simt umana, sa-mi fie dor de o zi de toamna, care oricum incepand cu ziua de maine va veni.

Iar pentru tine, draga mea toamna, dragul meu septembrie? Da-mi doar putin noroc, atat mai am nevoie.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. ti-am spus ca imi place. i will be here for you >:D< (gen,CHIAR in fiecare zi :D)

    RăspundețiȘtergere
  2. offf....cand ma gandesc ca pe la inceputul lui iunie imi spuneam "Sa vina o data vacanta..." Evident, dorinta mi s-a indeplinit...Dar am uitat sa precizez ca nu vreau sa se mai termine...Dar cred ca e mai bine asa, pentru ca unii dintre noi (printre care si eu)am cam intrat intr-o monotonie totala... Pot sa spun ca vara asta a fost una placuta, iar acum scoala ne asteapta cu forte proaspete:))(o sa treaca ceva timp pana imi intru in ritm cu scoala....)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu, Dudus, am nevoie de acelasi lucru.Frumos.Frumoasa vara, frumoasa toamna ce are sa vina.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca ai avut o vara asa de frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt tare trista ca s-a terminat vara ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi pare rau ca a trecut vara. Dar si toamna are farmecul ei !

    RăspundețiȘtergere