image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

sapte august


Postul asa are aceeiasi imagine ca cea de anul trecut. 

Postul asta nu va mai contine sentimentele de care deborda in urma cu un an. Postul asta nu va avea niciun sens pentru nimeni deact pentru mine. A inceput pe 7 august, ei bine se va termina tot pe sapte august si de data asta se va incheia al naibii de frumos.

Nu stiu ce sa spun despre ziua asta, nici anul trecut nu am stiut ce sa zic, dar atunci totul era mai proaspat in memorie, totul durea mai rau, acum nu se simte nimic, acum ziua asta e doar o zi din calendar si atat.
Nu ma astept ca cineva sa inteleaga. Nu ma astept sa-i pese cuiva, pentru ca oamenilor nu le pasa; si in cazul in care le pasa s-au saturat deja de povestea asta care m-a rupt in doua in tot timpul asta.
Astazi, sapte august doua mii doisprezece voi zambi si ma voi simti iarasi eu, pentru ca de maine nu va mai exista nimic care sa me lege de aceasta zi, de maine voi relua totul asa cum l-am lasat acum cativa ani. Astazi nu mai plang, nu mai regret, nu mai visez cu ochii deschisi.

Multumesc 7 august ca-mi faci sufletu sa o i-a razna, dar de data asta m-am asigurat ca totul o sa fie bine, trebuie sa fie bine, petru ca voi avea eu grija de asta.
Ma bucur ca ne vedem din nou sapte august, dar pana la anu poti sa pleci, promit ca nu-mi vei lipsi absolut deloc.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Se pare că eşti legată emoţional de ziua aceasta. Foarte frumos ţi-ai descris sentimentele Duduş:*! Imaginea e cumva din "A walk to remember"?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine faci:)
    Lasă totul în urmă. Nu merită!

    Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul face parte din trecut si trebuie sa ramana acolo . Nu te mai uita in urma pentru ca ai fost deja acolo ...treci peste si totul va fi bine .

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. ntz ntz http://www.youtube.com/watch?v=FTL9xgjakNQ

    ca tot ai zis de 7 august:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma sperie cand ma gandesc ce rapid trec zilele! :|

    RăspundețiȘtergere