image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: P.S. Te iubesc- Cecelia Ahern







Libraria Online Libris, casa multor titluri importante ale literaturii adaposteste mii de carti in limba engleza care va vor aduce zambetul pe buze. Multumesc Librariei Libris pentru cartea P.S. Te iubesc.


“Sometimes there is only one thing left to say, P. S. I Love You....”
(cu toate ca eu am citit cartea in romana, am ales ca acest citat sa fie scris in engleza pentru ca, dupa parerea mea, asa suna mult mai bine)


Holly si Gerry duc o viata minunata, iubindu-se si fiind casatoriti impotriva tuturor care le spusesera ca fac o greseala. Totul merge ca pe roate, pana in ziua cand Gerry afla ca o tumoare ii taie din zile, fara ca el sa poata face ceva. Totusi inainte ca Holly sa ramana singura el isi da seama de sentimentele puternice care exista intre ei si hotaraste sa-i scrie acesteia cateva scrisori, in sparanta ca o vor ajuta dupa moartea lui.

Gerry moare lasand-o pe Holly prada tuturor emotiilor; aceasta devine o sihastra si ii indeparteaza pe toti cei dragi deoarece, spunea ea, ca ei nu pot intelege felul in care se simtea.
Trece aproape o luna pana cand Holly descopera biletele laste de fostul ei sot si nu stie cum sa reactioneze, insa isi da seama ca Gerry inca e cu ea lucru care o face sa spere ca totul va fi bine intr-un final.

Aceasta urmeaza intocmai cele scrise pe biletele si isi transforma viata monotona intr-una interesanta, stiind ca acest lucru l-ar face pe Gerry mandru de ea.
Sfarsitul si detaliile care fac carte atat de speciala o sa le descoperiti singuri din miile de cuvinte pe care o sa le intalniti daca cititi cartea.
Din punctul meu de vedere povestea dintre cei doi este una superba iar sentimentele schimbatoare ale lui Holly arata ca oricine isi paote reveni dupa ce "lumea i se prabuseste".

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Super draguta recenzia si super draguta cartea <3!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vazut filmul. e foarte fain.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din ceea ce spui este foarte interesanta cartea. Este si film :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am văzut filmul, are o poveste interesantă!



    http://pastilazambitoare.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Am văzut filmul și nu prea m-a atras. Și, oricum, nu prea am citit nimic de Ahern. Nu știu de ce, prea e romantică. Cred.

    RăspundețiȘtergere