image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Psihoza II


Am fost internat la spitalul psihiatric intr-o zi de joi,cand ceasul arata ora 8.00. Aveam un zabet inocent in suflet dar fata mea exprima cu totul altceva. Am fost inchis abia dupa sapte zile, crima era inca destul de proaspata, insa destul de neimportanta pentru cei 13 colegi pe care ioi aveam in jurul meu in momentul cand doctorul mi-a dat jos camasa de forta.

O femeie bruneta plangea si o auzeam cum susotea printre lacrimi "omul acesta nu e nebun, va pacaleste pe toti."
Si mare dreptate avea, nu eram nebun, aleseem doar sa-mi petrec urmatoii ani printre nebuni, pentru a-i invata, pentru a le intelege mintea distrusa de medicamente si sucul de lamaie mult prea acru.
Preferam nebunii decat detinutii inchisorii nr 15, unde oricum urma sa ajung un an mai tarziu.
Dupa cateva zile petrecute printre ei aveam un oarecare control asupra fiecaruia, mintile lor bolnave erau usor de modelat dupa bunul meu plac. Nu m-am chinuit nici macar o secunda sa le aflu numele, i-am numerotat si toti au inteles ca eu nu sunt ca ei asa ca au decis sa nu-mi fie dusmani, insa muream de nerabdare sa le aflu povestile. "Ce fraieri" repetam in fiecare zi in capul meu, "de-ar stii ei ce-i asteapta..."

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Continuarea?! :x te rog? te rog? :o3 :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Te rog mooolt...vreau continuarea :)

    Povestea este sooper :x O ador :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pace enorm de mult :x sper sa pui continuarea cat mai repede. :o3

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow,foarte interesant :).Imi place cum scrii.Abia astept si eu continuarea.Ah,apropo.Ai vrea sa arunci o privire pe un blog-fantoma ?Chiar aici :
    http://nobody-writes.blogspot.ro/
    Abia l-am facut si... as fi foarte fericita daca ai intra.Eu cu siguranta mai raman pe la tine.:) Te pup !

    RăspundețiȘtergere