image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Psihoza I



Prin camera 14 a blocului cu vedere la parc au trecut multe femei: unele blonde, iar altele brunete;niciodata roscate. Cele cu părul roșu aveau o conotație obscenă pe care în acea vreme nu o agream.
Unele-și maltratau fața cu nuanțe mult prea deschise pentru tenul lor, iar altele, dimpotriva, aveau o față virgină, fără de contur. Greșit dacă mă intrebi pe mine, care susțin sus și tare că femeia a fost făcută urâtă doar pentru a-și forța frumusețea să iasă la exterior. Prin camera 14 a blocului cu scările murdărite de vreme au trecut prea multe femei: slabe sau grase, înalte sau scunde, triste sau cu un zambet morbid.
Dar ea niciodată nu mi-a trecut pragul; pe ea n-am cunoscut-o decât în a mea imaginație de scriitor sadic care pierdea nopțile într-o incăpere cu mii de hartii albe și cu o mașină de scris.
Ea nu a intrat in casa mea așa cum mama nu a trăit pentru a putea fi dezamăgită de baiatul ei, de modul în care viața acestuia devenise haotică, învârtindu-se în jurul apartamentului de la etajul 2
Ea nu a intrat în camera 14 decât când a fost prea târziu: când sângele nu-i mai clocotea prin vene, iar ochii căprui își pierduseră strălucirea. Sufletul ei nu era acolo, rămăsase doar un trup...

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Imi place foarte mult . Iti doresc multa inspiratie >:d< si abia astept sa citesc continuarea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. << Dar ea niciodată nu mi-a trecut pragul; pe ea n-am cunoscut-o decât în a mea imaginație de scriitor sadic care pierdea nopțile într-o incăpere cu mii de hartii albe și cu o mașină de scris.>>
    Ti-am zis oare cat ador partea asta? ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat ,imi place foarte mult! :x abea astept sa vad de va urma! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial... pur si simplu genial !!

    RăspundețiȘtergere