image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

gari de cutreierat




ma dor incheieturile cand te privesc

si aerul se imputineaza de fiecare data cand imi treci prin suflet
ca si cand ai trece printr-o gara si ai cere indrumare,
iar eu te ghidez de fiecare data pe peronul din stanga,
pe langa locul in care inima sta sa-mi explodeze.
Treci prin gara sufletului meu asa cum ai trecut de mii de ori,
si nici acum nu ai invatat ca aici nu exista capat de linie,
mereu vii ca sa intrebi de aceeasi linie,
si pleci fara sa dai vreo explicatie a locului unde te grabesti.

urechile-mi vibreaza la auzul numelui tau
iar trupul se cutremura usor cand il atingi,
ca si cand ai astepta ca cineva sa-ti iasa in cale
si sa-ti arate un drum direct spre locul unde vrei sa ajungi;
ca si cand inima mea a devenit o statie mult prea banala,
neinsemnata, pentru a-ti mai pierde timpul prin ea.
dintre toate garile prin care ai trecut,
a mea te-a facut sa revii doar pentru ca era goala,
era liniste, pustiu si stii ca in ea poti revenii oricand.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Poti scrie continuu poezii ? Pentru ca eu nu ma satur sa le citesc. Iubesc poeziile tale :x Abia o astept pe urmatoarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. awww:O3 Oficial inima mi s-a inmuiat<3 Scrii poezii foarte frumoase:X Ai talent sa stii:*

    RăspundețiȘtergere
  3. O poezie mai diferita :d
    Imi place... :x

    RăspundețiȘtergere