image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fara suflet


"Sunt cativa morti in oras iubito"
s-au prapadit de-un dor nebun.

Ti-am gasit vechea esarfa agatata in cuier
si sticluta de parfum aruncata pe gresie.
Credeam ca ai pelcat in graba si le-ai uitat,
asa cum mereu uitai sa ma saruti
si te intorceai de la mijlocul drumului doar pentru a fii sigura
ca nu am uitat ca ma iubesti.
Dar oglinda nu avea urme de tus
si sifonierul era aproape gol,
gol de haine si de amintirile naostre in doi.
O poza de-a noastra era rupta-n doua
iar tu luasei jumatatea in care eram eu
lasandu-ma pe mine, doar cu o bucata de tine,
cu un zambet de-al tau imprimat pe o hartie fara valoare.

Sunt cativa morti in roas, iubito
si cateva femei care plang de trei zile-ncoace.
Ei te jelesc pe tine si iubirea pe care ai ingropat-o
langa un tei batran pe o strada intunecoasa.
Eu voi fi inmormantat langa tine, iubire
impreuna cu visele si amintirile ce ne-au legat odinioara.

"Sunt cativa morti in oras iubito,"
dar ei sunt morti cu trupul,
noi doi am ramas doar fara suflete.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. inceputul e de G.Bacovia..Cuptor...frumoasa poezie oricum:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu citesc tot ce scri cu cea mai mare placere :X

    RăspundețiȘtergere
  3. sublime versuri...:x "sunt cativa morti in oras, iubito, " ar trebui pus in ghilimele sunt versurile lui Bacovia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dureroasa-i despartirea :( Poezia este minunata :x

    RăspundețiȘtergere