image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

A pleca afara pentru nimic.


In ultimele cateva zile am fost plecata din oraselul meu uitat de lume, intr-unul mult mai mare, plin cu oameni cu aceeasi mentalitate. Insa fiind un loc nou, ajungi acolo si-ti dai seama ca nu cunosti pe nimeni, ca nimeni nu te cunoaste si mintea-ti spune"si acum poti fi orice doresti tu". Si da, cand pleci departe de viata pe care o stii atat de bine, departe de locurile pe care ai ajuns sa le cunosti si cu ochii inchisi si departe de oamenii care te inconjoara zilnic, simti putin mai multa libertate and it feels so damn good.

Am vizitat 1% dintr-un loc nou, am ras, am descoperit si am simtit altfel zilele astea, pentru ca nimeni nu mi-a interzis sa fiu exact cum vreau sa fiu. Concluzia: noile inceputuri, chiar daca sunt scurte, ajuta!
Insa in drum spre casa, cand marele oras disparea in spate si nori negrii apareau pe cer mi-am dat seama de ceva: mi-am dorit mereu sa plec din Romania, nu pentru ca as ura-o, ci doar pentru a vedea altceva. Nu mi-am dat seama ca pot vedea *altceva* si plecand la doar 100 de km de Buzau, incercand sa vad lumea prin alti ochi, prin alte vitrine si prin blocuri colorate in fel si chip.

Am vizitat o intreprindere extrem de mare din Romania, si am facut cunostinta cu niste oameni nu foarte invarsta, care stau la serviciu cate 9 ore pe zi, dar care zambeau incontinuu si care se sitmeau bine unul in compania celuilalt. Mi-am dat seama ca asa vreau sa ajung, ca daca muncesc pentru tot ceea ce vreau pot ajunge ca ei, pot zambi si in tara asta, pot respira si aici acelasi aer care este si in Anglia, si pot mancat o pizza la fel de buna ca in Italia.

Stiu ca foarte multi dintre cei care ma cititi sunteti exact ca mine, doriti sa scapati de aici, dar sa fim serios: de ce vrem noi sa scapam? De oameni rai si de faptul ca suntem oarecum dati la o parte datorita tarii unde ne-am nascut? Asa sunt si celelalte tari, asa sunt oamenii peste tot.
Da, imi doresc sa plec, dar asta nu inseamna ca as face-o pentru a cunoaste alte locuri, pentru ca eu nu le cunosc nici pe cele de aici, as face-o doar pentru a cunoaste alte mentalitati, atat.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Pentru asta as pleca si eu. sa vad locuri noi dar nu as vrea sa ma mut in alta tara. Imi place Romania chiar daca are fr multe minusuri din cauza unilor oameni. Dar poate o sa se schimbe ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine >:D< si eu simt la fel cand ma duc in alte locuri pe care nu le cunosc la fel ca orasul din care sunt si parca nu mas mai intoarce ,cautarea si explorarea de nou ...da libertate,libertatea de a trai departe de viata ce o ducem in fiecare zi.Foarte furmoasa postarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu as pleca din tara doar sa vizitez locuri sau in vacanta , dar in rest ...nu-mi parasesc tare. Si aici sunt multe de vazut si nu toata lumea din Romania este asa cum ne-o inchipuim toti.

    RăspundețiȘtergere