image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Tu


ti-am creionat zambetul pe foi veline
si-am folosit un rosu pal pentru a-ti colora buzele,
ale tale buze pline de mila,
singurele ce mi-au rostit cuvinte de dor.
si-am schitat in mii de nuante ai tai ochi ce,
mi se pare ca nici acum nu le-am gasit culoarea.

ti-am accentuat zambetul cu fiecare creion pe care l-am gasit
iar bratele le-am facut mai mari, pentru a arata
imratisarile calde pe care mi le dadeai zilnic.
esti imbracat in acelasi tricou negru larg
iar parul tau inca-mi miroase a tei.
Ti-am accentuat fiecare vis si speranta
iar pe tine te-am imbracat in raze de soare.


te-am pictat pe bucati de geam spart
si te-am iubit cu inocenta unui nou nascut
pana la dementa.


Share this:

CONVERSATION

9 vise sparte:

  1. " te-am iubit cu inocenta unui nou nascut" - f. frumos :x

    RăspundețiȘtergere
  2. "te-am pictat pe bucati de geam spart
    si te-am iubit cu inocenta unui nou nascut
    pana la dementa."

    genial !

    RăspundețiȘtergere
  3. Absoult superb <3 cat imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Duduş!Ai o surpriză la minee!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. "ti-am accentuat zambetul cu fiecare creion pe care l-am gasit" mai frumos nici nu se putea.te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place poezia ta "pana la dementa" :x

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow. Pur şi simplu wow.Aş vrea să faca şi pentru mine cineva ceva atât de frumos şi de profund!

    Mi-a plăcut maxim postarea!Îmi place mult ce am gasit aici , o să mai trec!

    RăspundețiȘtergere
  8. Absolut genial, ai un talent care trebuie exploatat la maxim, ma voi intoarce si pentru alte poezii

    RăspundețiȘtergere