image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Te



Te-am cunoscut intamplator, printr-o scrisoare
semnata elegant cu-n "Te" amagitor.
erai expeditorul de la numarul 66
care trimisese in acea zi de vara o scrisoare
la mine, ca si destinatar.
Sa-ntreb cine esti, acum ar conta prea putin
pentru ca te-am vazut de mii de ori pe strada,
imbracat in costumul tau negru calcat la dunga.
si te-am vazut si in metrou, cum alergai grabit
iar din servieta neagra cateva foi au zburat.
una a ajuns in mainile mele si cand m-ai vazut
ai inceput sa razi. un ras tremurat, daca ma intrebi pe mine.
Sa-ntreb de unde ma stiai? sau cum in fiecare zi de joi
ne-ntalneam la cafeneaua din colt,
eu bandu-mi ceaiul de tei, iar tu mancand un croisant?
ne-am intalnit de multe ori pe strada, nu-i asa?
cand tu te prefaceai ca citesti un ziar vechi
pe banca de langa mine; dar te ignoram complet
eram prea agitata sa-mi vad doar de mine.

Te caut de martea trecuta incontinuu
Te caut in gari si uneori pe bulevarde
Iar oamenii ma-ntreaba "de ce pe tine?".
Si n-am raspuns, eu stiu doar ca
te caut zilnic in aceeasi cafenea
sa mai vad macar o data al tau costum
cu cravata asortata.
dar tu nu esti, asa-i?
ai disparut si te-ai pierdut in multime.


Te-am cunoscut intamplator printr-o scrisoare,
erai un barbat mai mare ca mine
cu scris de filozof si ordine-n gandire.
sa-ti fi trimis un raspuns ar fi fost banal,
tu abia dadusei de mine; ar fi fost o jicnire
sa-ti raspund intr-un mod atat de colocvial.
te-am cunoscut fara sa-ti stiu de nume
sau sa ma-ntreb unde -ti petreci tu ziua
cand cobori din tramvaiul 107.
Te-am cunoscut dintr-o scrioare
semnata amagitor cu-n "Te"

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte: