image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Cartea de gramatica interioara- David Grossman


Libraria Online Libris mi-a facut o surpriza placuta trimitandu-mi o alta carte care m-a facut sa uit de soarele de afara. Pe site-ul Librariei Libris puteti gasii mii de carti ce v-ar puitea interesa si cel mai important este ca este o sursa ce contine o multitudine de carti in limba engleza. So, ce mai asteptati? Libraria Online Libris.


"Dar iata, cu toate astea, in primavara el se indragosti."

Nu stiu daca este cazul multora dintre voi dar eu atunci cand incep o carte citesc prima oara recenzia de pe spate, acest lucru ma face sa am sau nu diverse asteptari de la cartea respectiva. Asa ca dupa ce am citit recenzia acestei carti am ramas uimita, cartea promite sa schimbe gandiri.

"Cartea de gramatica interioara este despre loialitatea nemarginita în prietenie si despre tradarea prieteniei.
Este un roman despre înspaimântatoarea inocenta a unui copil si despre obscenitatea la fel de terifianta care-i tulbura gândurile.
Este cartea unei adolescente în conflict cu o mama care o umileste tot timpul si îi dezvaluie rasunator toate defectele si slabiciunile. Este cartea unei mame puternice si dure ca o stânca, sovaitoare si chinuita de grija copiilor ei.

Este cartea unei batrâne cu chipul neted ca al unei papusi de portelan, care se încapatâneaza sa nu moara, desi familia ei a obosit sa o îngrijeasca.
Este cartea unui tata urias si vesel, ocrotitor, blând si drept ca Dumnezeu din ceruri. Este cartea unui tata nepasator, nedrept si razbunator."
Cartea prezinta povestea unui baietel si a familiei lui; este scrisa intr-un mod colocvial prezentand o familie numeroasa cu o viata relativ normala.

Cartea reuseste sa-ti acapareze atentia cu ajutorul misterului in care e invaluita: la prima vedere reprezinta doar o poveste normala insa cu cat inaintezi printre paginile ei realizezi ca acea poveste normala de la inceput se schimba, capatand noi forme.
Singurul lucru care as putea spune ca nu m-a incantat la carte ar fi numele personajelor, care personal mi s-au parut destul de dificile de tinut minte, aici poate este doar vina mea, insa nu am mai gasit pana acum personaje cu nume atat de ciudate.
Asa cum am spus mai sus: cartea promite multe si chiar daca este o carte mai grea vei dori sa o termini cat mai repede pentru a afla soarta familiei fericite de la inceput.

"Este o carte despre tine, Cititorule, oriunde ai fi."


Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Pare o carte superba :)
    Mi-a placut mult recenzia ^.^

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, frumos! Ador povestile unor copii, chiar daca sunt cam triste...

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta recenzia, dar... hm.. :-? nu pare pe gustul meu. :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un premiu aici http://romanceofpages.blogspot.ro/2012/07/premiu-si-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Un premiu si o leapsa de la mine :
    http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie mi-a placut foarte mult cartea,insa m-a derutat la inceput..nu se legau deloc intamplarile si apareau din senin diferite personaje dar merita citita:).

    RăspundețiȘtergere