image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Poveste


Caldura facea ca in apartamentul de la etajul 1 sa nu se poata respira,
iar lipsa ta ingreuna situatia din ce in ce mai mult.
N-am sa spun ca-mi lipsesti, pentru ca in lumea mea
aerul e deja rarefiat, iar oamenii poarta masti colorate si zambete.
Dar sunt doar masti, nu?
Adica, cand erai aici imaprteam aceeasi gura de aer in fiecare secunda.
Iar oamenii, ei bine ei erau niste tristi. Tristi pe langa noi.

Din apartamentul de la etajul 1 nu se mai aud rasete
iar lumina e inchisa mai mereu.
De cand ai plceat nu se mai aude nici macar microundele
care in fiecare seara iti facea floricelele preferate. Cele cu sare.
Niciodata unt. Si nici nu mai este acelasi parfum in aer
iar covoarele stau sub o haina de praf cenusie.
De cand ai plecat nu se mai zareste niciun fir de par lasat pe chiuveta
si nici o pata de ruj pe camasa mea noua.

In apartamentul de la etajul 1 nu mai e nimeni in trup de om
a ramas un suflet ce s-a pierdut printre randuri vechi,
iar singurul zgomot inca perceptibil vine de la pasari
care sa stii ca nu mai gasesc paine in fiecare zi la geam;
curand cred ca vor disparea si ele, asa cum ai facut tu.
Patul e nefacut de cateva zile iar ceasul s-a oprit in loc,
la cinci si-un sfer fix.

Din apartamentul de la etajul 1, nu se mai aude muzica
si nu se mai vad nici doua trupuri dansand haotic.
E o liniste muta, dar totusi cineva inca misuna prin camere
si pastreaza o amintire vie.
De apartamentul nostru s-a ales praful iubire.
Astept s-aud alti pasi pe trotuar inainte de a incepe
o noua poveste; povestea de la etajul 1.

Share this:

CONVERSATION

9 vise sparte:

  1. O noua poveste.Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este minunata poezia...o iubesc :x Mi-am transcris-o si eu pe o foaie fiindca doresc sa o mai citesc . Permite-mi sa vin si eu cu o strofa in completare (in timp ce iti citeam poezia , mi-au venit aceste versuri in minte) :

    Din apartamentul de la etajul 1 , nu mai rasuna fericire
    si lipsesc adierile de iubire venite de la tine ,
    Peretii fluiera de linistea pierduta insa uitandu-ma in gol nu am ce face ,
    vietile noastre s-au impartit azi pe acte
    si sunt pregatit sa trec peste orice incercare
    Fiindca tu ai fost doar un calator catre a mea visare .

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit foarte multe aici ..Chiar imi place continutul.
    Ai un talent foarte mare ..
    Insa scuza-mi curiozitatea..ce se scrie aici este pura fictiune sau are la baza trairi/regrete/sentimente reale?

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai pt ce sa-mi multumesti, nu cred ca am spus nimic frumos, doar am constatat ceea ce poate sa vada cu ochiul liber si un ageamiu ca mine.
    Multumesc pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  5. Concurs carte la alegere:http://fantasybooks-27.blogspot.ro/2012/07/concurs-10-000-afisari.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Absolut superb..Şi eu obişnuiam să locuiesc la etajul 1,am devenit puţin nostalgică după ce am citit postarea...Acum alţii îşi trăiesc vieţile, propriile poveşti acolo...Trist!

    RăspundețiȘtergere