image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

A fugi fara destinatie.





Ti-e dor de tine?
ce bine, pentru ca ai libertatea pe care ai vrut-o atat de mult.
Ti-e dor de ea?
Ai plecat demult din sufletul ei
putin cam prea departe pentru a reveni;
insa sa stii ca daca ai face-o ea...
ea ar... ar incerca sa fuga mai departe.
Fuga nu e solutia?
Nu. De data asta fuga este doar o concluzie.

Si daca ai putea sa fugi oriunde, unde ai alerga?
Pentru ca stiu doar ca ea ar pleca la mare,
sa se joace cu scoicile, nisipul sa-i curete inima
iar apa, apa sa-i inunde auzul cu sunetul valurilor.
Dar tu? Tu iar esti fara destinatie asa-i?
Ai avut una o singura data in viata ta,
iar acum a disparut.
Fuga nu e solutia?
De data asta este un inceput.



Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. A fugi nu inseamna a scapa de amintiri si regrete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai talent la poezii,ai talent sa sti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai ceva de la mine:
    http://carcea-georgiana.blogspot.ro/2012/07/caracterizarea-mea-premiu-provocare.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Fuga e un inceput chiar asa,numai sa nu te urmareasca si acolo!Mi-a placut foarte mult.<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi este dor :(
    Mi-a placut postarea :x

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-e dor, desi acum 3 ore ne tineam in brate :x:o3

    RăspundețiȘtergere